Ga naar inhoud

Het grandioze examentopiek (2014 editie)


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 287
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>20!? Welk niveau doe je nu? Ik had een jongen in de klas van 19 (die was 18 en werd 19 in december) en die moest dit jaar ook over doen. Wat blijkt, vlak voor de examens stopt ie met school en gaat ie een mbo-kader opleiding doen in de horeca. Wat een knuppel. Doe dan geen jaar over maar begin daar meteen mee xD Ik doe al 5 jaar vwo, moet dit jaar opnieuw doen, dus uiteindelijk 7 jaar. Word 24 juni 18, dan 19 (ik kan tellen) en dan 20
Link naar reactie
Delen op andere sites

verkeerd geciteerd kennelijk >20!? Welk niveau doe je nu? Ik had een jongen in de klas van 19 (die was 18 en werd 19 in december) en die moest dit jaar ook over doen. Wat blijkt, vlak voor de examens stopt ie met school en gaat ie een mbo-kader opleiding doen in de horeca. Wat een knuppel. Doe dan geen jaar over maar begin daar meteen mee xD Ik doe al 5 jaar vwo, moet dit jaar opnieuw doen, dus uiteindelijk 7 jaar. Word 24 juni 18, dan 19 (ik kan tellen) en dan 20
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...