Parasite-2 Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 De nieuwe tracks zijn super tof, Link is vet en de muziek in Ice Ice Outpost is geweldig! Ik blijf toch lekker met mijn standaard Morton, Comet Bike, Slick Wheels and Bowser Kite combo spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prei Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Inderdaad fantastisch die nieuwe tracks! Maar ik had toch eigenlijk wel gehoopt op ook iets meer single player uitdaging... Ik had beide cups bijna meteen in mirror op drie sterren uitgespeeld. Maar goed, heerlijk multiplayer doen met Tanooki Mario! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Banketbakkerij Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Ik geniet echt van die nieuwe banen en voertuigen. Link is vet maar iedereen gebruikt hem online duss ja. Ik blijf lekker bij Luigi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Cat Peach ftw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 Vandaag ook maar de DLC aangeschaft. Die yoshi's en shy guy's waren net genoeg om em toch nog te kopen. Geen spijt van, Link is episch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 **bumpje** Hier thuis vliegen de rode schildpadjes weer dagelijks door de woonkamer. Voeg me toe (Reb3nga) en of join wanneer jullie zin hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Bump Heeft iemand zin om met mij te spelen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Network ID is : EastwoodEagle Voeg maar toe als je wilt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Zal ik zo FF doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Ik ben aan het werk nu. Morgenavond een online tournooitje?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Hmm wellicht kan ik wel meedoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 februari 2015 Delen Geplaatst: 23 februari 2015 Top! Wie nog meer? Eagle? Pol? Zal Boemer ff triggeren @ Nintendo topic.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Iemand zin in een toernooitje vanavond? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Ik kan op zich wel! Heb net de DLC pakketten gekocht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Ja godver lees dat nu pas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 ik ook :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parasite-2 Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Ik wil ook wel meedoen. Hoe laat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Zeg t maar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Oh shit, laatmaar. Vergeten dat ik morgen NL examen heb. :\ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Jammer Boemer. Parasite wat is je ID Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Vnvnd om 21:00 online. Join maar!!! (Reb3nga) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arghonaut Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik kan zaterdag wel, er zijn vast wel andere mensjes te vinden die dan ook mee willen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
scroeffie Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 1 heel erg iri iets aan mario kart 8 is dat je alle races op nieuw moed doen als je 1 race niet eerste word slaat nergens op bij de voorgaande mariokarts kon dit wel en wat kun je eigenlijk met die sterren ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Waarom wil je iets halen als je niet weet wat je er me moeD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusinck Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Kan niet wachten op de SNES Rainbow Road 200cc. Dat wordt kapot gaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.