Ga naar inhoud

CdAB 46 [XLVI] Stand up and take your dissonance like a man.


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ach joh, ook nu zitten er nog genoeg goeie rappers tussen hoor. Jon Connor, Vince Staples, Royce ,etceterâ,

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag pas zo'n interview met KRS One daarover en dat was wel interessant maar die kan ik nu dus niet meer vinden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hier wil ik iets aan toevoegen: als je van de josti band houd, heb je geen verstand van muziek, dat is 1 ding dat wél duidelijk is. En hardcore en alles wat erop lijkt. Zeg maar Wiebeamelurs muzieksmaak.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Nogmaals, een basiskennis van muziekleer lijkt mij verplicht voor elke artiest Maar hoe pas je dat toe op muziek die niet geworteld is in westerse muziekleer, zoals drone? >Je hebt een behoorlijke geluidsinstallatie nodig om hogere bitrates te kunnen merken. Nee. Iedere mongool met een redelijke koptelefoon kan zo het verschil tussen 320 kbps en alles daaronder merken. >Er zit niet echt verschil tussen een CD en een 320kbps mp3 bestand Klopt, althans, ik heb een redelijke koptelefoon / geluidssysteem en hoor dat verschil inderdaad niet. Maar het verschil tussen de waardeloze youtube / spotify niet 320kbps kwaliteit en 320 kbps kwaliteit is zo te horen. En buitengewoonvetteusername, hoe kun je klagen over simpele vierakkoordenbaslijntjes en tegelijkertijd within temptation verdedigen? In dat nummer met x to the z xzibit speelt niet alleen de bass, maar ieder fucking instrument dat de gothics uit hun zolderkamer getoverd hebben dezelfde akkoorden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...