Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee dat van Griekenland was echt kut. Ik had het Ivoorkust wel gegund; twee Afrikaanse teams door spreidt toch een beetje de kans dat er iig één Afrikaans team nog ver komt. Wel een fijne wedstrijd verder, Colombia - Japan was beduidend minder mooi. Jammer dat Japan verloor, maar dat laatste doelpunt van Colombia was toch wel echt glorieus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mick, vond jij het een rode kaart voor Marchisio? Vond het eerlijk gezegd nogal een twijfelachtige rode kaart Wat? Hij zet zijn voet bewust op de knie van de tegenstander. Donkerrood, achterlijke overtreding. Ook een goed achterlijke actie van Suarez die zijn laatste wedstrijd dit seizoen gespeeld heeft. Aan de ene kant wel kut dat dat Griekenland door is. Aan de andere kant fijn want dit zijn potentiële tegenstanders van Nederland en dan heb ik veel liever Griekenland dan Ivoorkust.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ff serieus, je bent toch helemaal van het padje af als je zoals Suarez gewoon je tegenstander bijt, ik kan me ook niet voorstelllen dat dat je keuze van aanvallen is. Dat je op iemands tenen gaat staan, een duw geeft of hard een duel in gaat kan ik nog begrijpen maar dit? Waar komt dat Dracula gedrag toch vandaan bij zo'n gozer, bizarre actie weer van hem. Ook mooi die reactie achteraf, het ff goedpraten met: zulke dingen gebeuren in de 16.. verwacht dat de fifa hem minstens 10 wedstrijden geeft, hoewel ik het jammer vind want de voetballer Suarez is geniaal kan en moet je dit soort gedrag keihard afstraffen, Al is het alleen al voor de miljoenen kids die kijken naar zo'n wedstrijd, als voetballer heb je (continu) een voorbeeldfunctie en daar moet je je dan ook naar gedragen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Liever Griekenland? Grieken zijn tactisch veel sterker, verdediging is ook fantastisch. Ivoorkust vond ik echt slap dit WK Ivoorkust heeft buitencategorie spelers die met één geniale actie wedstrijden kunnen beslissen. Door dat duffe Griekse voetbal prikken we tactisch wel heen, als je pech hebt en tegen een bony / yaya toure in topvorm speelt kan tactiek het niet meer oplossen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Nederlands elftal heeft tactiek én twee man in vorm. Bijvoorbeeld Argentinië heeft beide wedstrijden gewonnen op basis van één Messi momentje. Zowel Griekenland en Ivoorkust moeten we in principe makkelijk kunnen hebben, ik ben gewoon bang voor een Messi-momentje en de kans daarop is groter bij een team met enkele spelers van hoge kwaliteit.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet kunnen we Duitsland pas in de finale treffen. We komen eerst Mexico tegen, daarna costa rica of Griekenland en daarna waarschijnlijk Argentinië of België. Als je die allemaal wint sta je in de finale (waarschijnlijk Duitsland, Frankrijk of Brazilië). In principe zijn Mexico en Costa rica wel te doen, net als Chili allemaal kleine ventjes. Als Nederland wat sterker wordt met balbezit zie ik geen probleem. Daarna moet je het tegenvallende Argentinië of België pakken, daar moet je denk ik een beetje geluk mee hebben maar ik schat Chili toch hoger in en die wonnen we ook. De finale is dus best reëel, maar je weet op een WK maar nooit hoe het loopt. En stel je haalt dan de finale, dan is het zelfvertrouwen zo groot dat we zomaar iets moois zouden kunnen verwachten. Maar ja, ik ben al erg blij dat we 9 punten hebben omdat iedereen zo negatief was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ohja, dan had ik ff verkeerd gekeken bij Duitsland (nr. 1 of 2 etc) Ja, ik zie het wel als een reële kans dat we in de finale komen. Heel veel traditioneel sterke landen liggen er al uit, of hebben bewezen dat ze dit jaar wat minder goed spelen. Nederland speelt niet per se geweldig, maar wel wedstrijd-winnend. Als ze hun tactiek een beetje bij schroeven, wordt dit misschien wel de eerste keer dat we wereldkampioen worden!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...