Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

Ik denk persoonlijk dat we tegen Mexico het heel lastig krijgen en dan met penalties net aan doorgaan. Dan verwacht ik Costa Rica, Die verslaan we ook wel, maar ook met moeite. Dan komen we in de halve-finale Argentinie tegen. Ook daar winnen we van en gaan dan opnieuw naar de finale. Daar zien we Duitsland, die de ronde daarvoor Brazilie genadeloos heeft afgeslacht en ons onderschat. Robben maakt een goal, Van Persie maakt een goal en in de 90ste minuut krijgen we zoals we gewend zijn een Duits goaltje, maar daar blijft het bij. Nederland 2 - 1 Duitsland Nederland gewoon keihard wereldkampioen!!!!!!! **Realistische versie** Mexico verslaat ons met 3-1. Einde WK.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben het overigens niet eens dat iedereen zegt dat Suarez voor het leven geschorst moet worden. Hij is één van de beste van de wereld. Ja, er gebeurd veel in voetbal, maar waarom Suarez wel door de mangel halen, maar Pepé niet? Pepé kan zich geen enkele wedstrijd beheersen. Ja, hij verdiend een schorsing, want dit kan simpel weg niet. Maar Chiellini is wel een meutje. Helemaal om aandacht schreeuwen en moeilijk gaan zitten doen, terwijl hij wel een lekkere elleboog uitdeelt. Ik ben blij dat die slappe Italiaantjes eruit zijn. Onaantrekkelijk en suf voetbal, een klein kind op het veld met een legende als Pirlo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het wel met je eens wat Suarez betreft. Ik heb in 2012 echt genoten van Italië, maar ze zijn nu echt ten onder gegaan aan onderschatting en gemakzucht. Verder heeft Prandelli de grote fout gemaakt om het vertrouwen te blijven geven aan Balotrolli. Te grillige spits die net als Suarez telkens weer dezelfde fouten blijft maken. Had veel maar aan Guiseppe Rossi gehad, die niet geselecteerd werd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die elleboog is een reflex. Dat is gewoon het eerste dat je doet op het moment dat je een psychopaat in je fucking schouder voelt bijten. En niet voor het leven lang, maar geef die kerel gewoon eens een half jaar. Niet omdat hij het af zal leren, maar omdat hij dan een half jaar niet mensen kan bijten op voetbalvelden. Het probleem van bijten t.o.v. een lullig kopstootje van pepe is dat het gewoon barbaars is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon wachten totdat er in het voetbal uit het niks iemand doodgetrapt wordt, aangezien het toelaten van agressie (door te lichte straffen bij ernstige situaties) alleen maar leidt tot meer agressie (kijken tot hoever je kan gaan). Als er dan bijvoorbeeld in het amateurvoetbal iets veel ernstigers gebeurd qua agressie kan de fifa niet anders dan de regels aanscherpen en de spelers verplicht vooraf de wedstrijd met z'n allen een spandoek vasthouden! Dat zal ze leren!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer zo iemand die er geen fluit van snapt. Hoe gek ben je in je malle harses als je tot drie keer aan toe iemand uit het niets gaat bijten. Een hond wordt na drie keer bijten ingeslapen. Levenslang schorsen en niets minder is hier op z'n plaats. De FIFA kennende zal het wel weer een wedstrijdje of 10 worden, waarna deze psychopaat weer vrij is om zijn tanden in zijn volgende tegenstander te zetten. Net zo erg is dat hij daarna neergaat als een stervende zwaan en net doet alsof hij het slachtoffer is, waarna hij na afloop van de wedstrijd voor de camera doet alsof zijn neus bloedt. En doe nou maar niet alsof er aan het hele voetbal niets meer aan is als een Luis Suarez niet meer mag spelen. Er zijn nog duizenden andere voetballers die veel leuker spelen dan deze kanibaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Weer zo iemand die er geen fluit van snapt. Hoe gek ben je in je malle harses als je tot drie keer aan toe iemand uit het niets gaat bijten. Een hond wordt na drie keer bijten ingeslapen. Levenslang schorsen en niets minder is hier op z'n plaats. De FIFA kennende zal het wel weer een wedstrijdje of 10 worden, waarna deze psychopaat weer vrij is om zijn tanden in zijn volgende tegenstander te zetten. Net zo erg is dat hij daarna neergaat als een stervende zwaan en net doet alsof hij het slachtoffer is, waarna hij na afloop van de wedstrijd voor de camera doet alsof zijn neus bloedt. En doe nou maar niet alsof er aan het hele voetbal niets meer aan is als een Luis Suarez niet meer mag spelen. Er zijn nog duizenden andere voetballers die veel leuker spelen dan deze kanibaal. Ik zeg ook niet dat het goed is wat Suarez doet. Maar voor het leven schorsen? Suarez is een voetballer met uitzonderlijke kwaliteiten, kijk maar naar hoe hij Uruguay uit de brand helpt tegen Engeland. Hij past absoluut tussen het rijtje Ronaldo, Messi, Neymar en Zlatan. Hij heeft gewoon teveel strijdlust en MOET winnen. Hij zal er alles aan doen om te winnen, en daar ligt de grens. Maar hij heeft er spijt van, want dat zag je na afloop van de wedstrijd. Nogmaals: Ja, hij moet geschorst worden, levenslang? Echt niet. Dat doe je niet bij een speler van dit kaliber. Hij heeft gewoon professionele hulp nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...