Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

*'Nogmaals, ik heb inhoudelijk gereageerd, als je het niet ziet, is het jouw probleem.'* Ik zeg dat het Russisch voetbal weinig voorstelt, dan kom jij met een paar Russische clubs die de UEFA cup hebben gepakt en ik maak vervolgens duidelijk dat je een nogal vertekend beeld schetst; ben je dat dan met me eens, negeer je het daarom?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dan kom je met prijzen van zoveel jaar terug. Heb je misschien een vaag idee hoeveel Europese prijzen Nederlandse clubs hebben gepakt? Dan komen de Russische pas net kijken. En waarom pak je dan Shaktar? Geen Russische club. En op die halve finale in 2008 na is Rusland nooit verder gekomen dan de groepsfase, zet dat maar eens af tegen de resultaten van Nederland sinds de jaren '90
Link naar reactie
Delen op andere sites

De USSR was qua resultaat ongeveer gelijkwaardig aan Nederland, dat klopt, maar de Sovjets hadden toen de Oekraïners er nog bij. En Shaktar was in 2009 gewoon Oekraïne, er is absoluut geen reden om te doen alsof die UEFA cup op conto van Rusland geschreven mag worden, er deed niet eens een Russische voetballer mee, amper Oekraïnse zelfs. En de resultaten zijn voor zo'n groot land waarbij de clubs o zo belangrijk zijn behoorlijk tegenvallend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sovjets hadden helemaal geen Oekraïne er nog bij. Het oosten van Oekraïne was eeuwen lang Russisch, en was door een administratieve fout ingedeeld bij Oekraïne. En sinds Donetsk pro Russisch is, kan het resultaat gewoon aan Rusland worden toegekend. @itizxrandy Wat ben je toch een sukkel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem er eens een paar internationals dan want ik kom eigenlijk niet verder dan Pogrebnyak. De spelers van de gouden lichting van 2008 zijn helaas allemaal ietwat geflopt in Engeland. En de Serie A is nog steeds een stap hoger dan de Premjer Liga, net zoals alle Britten in de BPL en bijna alle Spanjaarden in La Liga spelen, beetje onzinnige vergelijking dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...