Ga naar inhoud

Xbox 360 Voeding


MisterMcGee

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
Is het ook zeker! Crash Team Racing time trials zijn best wel hardcore bijvoorbeeld. 1 enkele track kostte me ruim een uur voor ik hem eindelijk had! Zonder de achievements in de afgelopen 20 jaar nooit alle time trials afgerond maar nu toch echt eindelijk ECHT 100% uitgespeeld! :D Achievements motiveren, maakt het nog leuker om oude games opnieuw te spelen, En met soms wat extra uitdagingen (No damage, of binnen bepaalde tijd etc) setup kost wat tijd, en daarna kun je je library nog blijven editen, maar eenmaal klaar is het echt heerlijk! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Hellblade. Deze eens opgestart om mijn nieuwe headset te testen, maar zat er gelijk weer in. Meteen maar alle collectibles meegepikt en voor ik er erg in had alweer platinum. Blijft toch wel een hele speciale game. Far Cry 3. Wilde als tussendoortje naar de next gen even de story spelen. Maar werd behoorlijk verast door hoe leuk deze was, en ook in no time ineens 100%
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock voelt je pijn. The Great One heeft eerder dit jaar ook ruim 3,5 maand moeten grinden dagelijks voor deze. Beetje overdreven wel dat het zo moest, maar lekkere prestatie als het dan gelukt is. The Great One heeft hem letterlijk geen seconde meer aangeraakt vanaf het moment na het behalen van deze platinum, echt wel ff klaar mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik had inderdaad hetzelfde. Echter toch zoiets gehad van ik doe het gewoon. End game ging ik weer kijken en ineens deden de mysteries het. en kon ik hem toch plat hunten! Nu op naar immortals fenyx rising! Wat een vermakelijke game is dat. kan niet wachten om de hunt te kunnen beginnen na de playtrough^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...