DunneDraak Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Oh voeg me maar toe; sventhenice op psn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Westlander_0174 Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Ligt er een beetje aan of je boven 16 ben, ik wil liever niet met 12 jarige schreeuwerds opgezadeld zitten ;) Die jankerds kom ik al vaak genoeg bij CoD tegen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Gewoon heel veel oefenen. Je hebt ook een practice mode, daar kan je ook oefenen. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Westlander_0174 Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Ja maar daar heb je geen bots bij toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Dus jij speelt cod.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Kijk wat LVLCAP en Matimi0, die hebben meestal goeie tips, tricks en loadouts. Assualt is de makkelijkste class met de beste wapens dus daar zou ik mee beginnen. Probeer zo snel mogelijk de ACE23 te unlocken, dat is het makkelijkst te gebruiken wapen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Westlander_0174 Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Thanks voor de tip, in kleine maps speel ik voornamelijk nu met de support maar zal je tips zeker overwegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Westlander_0174 Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 @itizrandy, nee niet meer omdat ik plots geen verbinding kon maken met Xbox Live. speel t nu alleen nog als ik hier met een maatje ben in split-screen. en de campaign moet ik nog effe spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Support is kut, negeer het feit dat je veel ammo hebt want de geweren zelf zijn prut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Ik moet toegeven dat ik vind dat het best vet kan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.