roastednerd Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Ik ben t volledig met je eens, die crap can mobiele games moet maar eens afgelopen zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 je laat hem links liggen omdat dat swek is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Leuk stukje Switchboy! Ik ben zelf echt een hele grote fan van de Rollercoaster Tycoon serie. En ik moest zeker een traantje wegpinken toen ik het vierde deel op de Iphone zag verschijnen. Hoe durven de uitgevers zo hun klanten/fans af te troggelen! Nee ik ben niet gediend van het ingame purchase model, het kan niet snel genoeg afgeschaft worden! Ik hoop dat ze met de PC versie van Rollercoaster wel zien wat belangrijk is en gewoon lekker gaan knallen met een topgame! Maar het kan ook best wel een gevalletje Simcity worden =/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GamerSander Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 mobile gaming verneukt de hele game industrie, en dit is een mooi voorbeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Naar aanleiding van de de groep op Facebook. Drop hier al je vermakelijke versprekingen, verschrijvingen, contaminaties etc. Voorbeeld: ''Iemand dood maken met een blije mus.'' Mag natuurlijk ook op games betrekking hebben (Car Fry). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 was ook op hyves vroeger :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 :3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Nou jongons, om jullie op weg te helpen: Met de vinger in de pep zitten. Lachen als een hoer met liespijn. Een goed ontbijt is het halve werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ik zeg wel een weps ipv wesp. Of gerapst ipv geraspt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Schiet de beer niet voordat de dag geprezen is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Homo's zijn goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theitanic Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 wat is hyves? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Bijtende honden blaffen niet.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Nu komt de adder uit het gras! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 ik neuk jullie allemaal de moeder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Je moet niet dronken dat ik denken ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 >was ook op hyves vroeger :p :o) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Tinderombudsman. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Al vraagt dat domme wijf geen gouden ring, toch oppassen voor attached strings! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ik heb geen lol nodig om te drinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Met een beetje geweld komt dat wel los. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 krabbende poezen spinnen niet en bijtende honden blaffen niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Verschrikkelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ik zou er nog eerder met de string naar gooien voordat ik door de ring val. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.