Enzevil Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Sluit een internetkabel aan, kan veel schelen. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annoyer Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Dat gaat niet aangezien de afstand en een powerline adapter gaat ook niet werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Probeer het toch maar, want dat is de enige manier hoe je stabiel internet krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Op een lange afstand werkt wifi ook niet echt top. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChillTick Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Uhhh... Wifi hotspot via je telefoon proberen? (weet niks anders :(), Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy-82NL Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 Sowieso als je veel online games speelt kan ik je een internetkabel aanraden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wout0710 Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 Ik heb ook gewoon een kabel door het huis ligen. Koop gewoon een lange. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sonya Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 "opwarmen" is onzin. Wat gebruik je nu op dit moment om je PS4 aan het internet te hangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tafso Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Wat bij mij het probleem is en was is dat de Wi-Fi niet tot zolder komt omdat KPN zo goed is. Ik weet niet of jij 2 etages hoger zit dan je router of whatever, maar het kan zijn dat internet het dan niet goed doet. Moest zelf een extender aanschaffen waar ik nu alles op heb lopen, en dat werkt dan weer wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 Aangezien de andere Nachtwacht discussies zo ongeveer dood zijn hier een nieuwe! Plaats hier alles wat je misschien wel wat voor de nachtwacht vind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Bump Waarom download mijn Ps4 met maar 500kbps? Bij de internetconectie test geeft hij 60 Mbps als download snelheid. Ik heb via Google diverse manieren geprobeerd om hem sneller te laten downloaden. Bij alle 'fixen' kakt de snelheid na 3 minuten weer in. Help! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Kabel, geen wifi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floho Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 NAT type? Wat probeer je overigens te downloaden, en heb je dit probleem altijd, of slechts nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Nat type 2. Update voor ESO (15GB) maar ook bij kleine updates voor andere games is hij traag evenals psn games, bijv. MGS Ground Zeroes duurde ook een eeuwigheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floho Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Type 2 is Moderate, zou in principe genoeg moeten zijn. Verwacht niet dat je heel veel beter af bent met een Open NAT. Snelheidsprobleem ligt denk ik bij de PSN servers, lees meer over langzame downloads van ESO en Arkham Knight. Helaas dus even wachten denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Die heb ik ook voorbij zien komen. Zal ook wel met drukte te maken kunnen hebben. Vind het alleen vreemd dat mijn vrienden dit probleem niet hebben. Op de ps3 ook wel last van gehad. Maar omdat we nu moeten betalen voor Psn maakt dat veel minder acceptabel. Vannacht maar laten downloaden. Morgen maar eens de klantenservice proberen. Ik laat nog wel horen wat zij te zeggen hebben. Bedankt voor je reactie. <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Kunnen degenen die meegelezen hebben en morgen Drive Club downloaden laten weten hoe de download ging? Ben ik wel benieuwd naar. En meer stokken om mee te slaan is altijd beter ookal heb ik maar twee handen en (voor nu) één stem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Heb dit probleem ook. Ik ging ook op zoek op internet en ben er achtergekomen dat het waarschijnlijk aan de laatste grote update ligt. Want voor de update gingen de downloads bij mij wel gewoon met 5-10 MB/s. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Een greep uit de mail die ik van Sony's klantenservice heb ontvangen. Mij heeft het niet geholpen maar misschien dat het jullie wel helpt. Je hebt hiervoor een aantal gegevens van je computer nodig (IP-adres / Standaardgateway) . Deze krijg je als volgt: Windows Vista / Windows 7: Ga naar het start-menu. Voer bij 'zoeken naar programma's en bestanden' 'CMD' in, en druk op [Enter]. Windows 8: Houdt de Windows-toets en de 'R' toets tegelijk ingedrukt. Typ CMD in en druk op [Enter] of klik op "OK". Bij alle Windows versies verschijnt er nu een zwart scherm. Voer "ipconfig" in en druk op [Enter]. De gegevens komen nu naar voren. Noteer het IP-adres en Standaardgateway. Je kunt nu de volgende stappen zetten: 1. Ga in het hoofdmenu van je PS4 naar: Instellingen > Netwerkinstellingen > Instellingen internetverbinding. 2. Zorg ervoor dat jouw PS4 verbonden is met jouw lokale neterk, via een kabel of draadloos. 3. Selecteer [Ja] in het geval dat er een bevestigingsscherm verschijnt dat aangeeft dat de internetverbinding zal worden verbroken. 4. Instelmethode: Selecteer [Aangepast]. > Als de PlayStation met kabel is aangesloten, ga naar stap 6 < 5. Welk Wifi-netwerk wil je gebruiken? EJe krijgt een overzicht van de beschikbare netwerken te zien: selecteer jouw netwerk. 6. Instellingen IP-adres, Selecteer [Handmatig] Voer nu gegevens die je op de compute opgezocht hebt, hier in: IP-adres: Tel bij het laatste cijfer Van het IP-adres wat je via de PC hebt opgevraagd 20 op. Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23. Subnetmasker: Vul 255.255.255.0 in. Standaardrouter: Dit IP-adres is gelijk aan wat op de PC als standaardgateway wordt aangegeven. Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8". Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4". 7. DHCP-hostnaam: kies [Niet opgeven]. 8. MTU-instellingen: Kies [Automatisch]. 9. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken]. 10. Selecteer [InternetVerbinding testen]. Vervolgens zal er een testrapport verschijnen. Als de verbinding nu goed werkt en je NAT-type 2 krijgt, hoef je niets meer te doen en kun je stap 11 hieronder negeren. Mocht de verbindingstest niet slagen of als je niet NAT-type 2 krijgt, ga dan verder met stap 11. 11. UPNP en DMZ in de router inschakelen: Wij raden je aan om in de instellingen van jouw router de functie "UPNP" in te schakelen en het IP-adres van de PS4 in de DMZ-zone van jouw router te zetten. Jouw provider of routerfabrikant kan je hierbij helpen. (Om het IP-adres van jouw PS4 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van uw PS4 naar: Instellingen --> Systeem --> Systeeminformatie.) Mocht de test dan nog steeds mislukken, probeer dan eerst de router en/of modem te resetten, tijdelijk de stroom eraf te halen en test dan de verbinding nog een keer. ................................................................................................. Succes <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Vervolg want to long to post in one post :D > Als de PlayStation met kabel is aangesloten, ga naar stap 6 < 5. Welk Wifi-netwerk wil je gebruiken? Je krijgt een overzicht van de beschikbare netwerken te zien: selecteer jouw netwerk. 6. Instellingen IP-adres, Selecteer [Handmatig] Voer nu gegevens die je op de compute opgezocht hebt, hier in: IP-adres: Tel bij het laatste cijfer Van het IP-adres wat je via de PC hebt opgevraagd 20 op. Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23. Subnetmasker: Vul 255.255.255.0 in. Standaardrouter: Dit IP-adres is gelijk aan wat op de PC als standaardgateway wordt aangegeven. Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8". Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4". 7. DHCP-hostnaam: kies [Niet opgeven]. 8. MTU-instellingen: Kies [Automatisch]. 9. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken]. 10. Selecteer [InternetVerbinding testen]. Vervolgens zal er een testrapport verschijnen. Als de verbinding nu goed werkt en je NAT-type 2 krijgt, hoef je niets meer te doen en kun je stap 11 hieronder negeren. Mocht de verbindingstest niet slagen of als je niet NAT-type 2 krijgt, ga dan verder met stap 11. 11. UPNP en DMZ in de router inschakelen: Wij raden je aan om in de instellingen van jouw router de functie "UPNP" in te schakelen en het IP-adres van de PS4 in de DMZ-zone van jouw router te zetten. Jouw provider of routerfabrikant kan je hierbij helpen. (Om het IP-adres van jouw PS4 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van uw PS4 naar: Instellingen --> Systeem --> Systeeminformatie.) Mocht de test dan nog steeds mislukken, probeer dan eerst de router en/of modem te resetten, tijdelijk de stroom eraf te halen en test dan de verbinding nog een keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Laat ook maar. Copy/paste wil niet op een of andere manier. :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Nogmaals vervolg, ging wat mis > Als de PlayStation met kabel is aangesloten, ga naar stap 6 < 5. Welk Wifi-netwerk wil je gebruiken? Je krijgt een overzicht van de beschikbare netwerken te zien: selecteer jouw netwerk. 6. Instellingen IP-adres, Selecteer [Handmatig] Voer nu gegevens die je op de compute opgezocht hebt, hier in: IP-adres: Tel bij het laatste cijfer Van het IP-adres wat je via de PC hebt opgevraagd 20 op. Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23. Subnetmasker: Vul 255.255.255.0 in. Standaardrouter: Dit IP-adres is gelijk aan wat op de PC als standaardgateway wordt aangegeven. Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8". Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4". 7. DHCP-hostnaam: kies [Niet opgeven]. 8. MTU-instellingen: Kies [Automatisch]. 9. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken]. 10. Selecteer [InternetVerbinding testen]. Vervolgens zal er een testrapport verschijnen. Als de verbinding nu goed werkt en je NAT-type 2 krijgt, hoef je niets meer te doen en kun je stap 11 hieronder negeren. Mocht de verbindingstest niet slagen of als je niet NAT-type 2 krijgt, ga dan verder met stap 11. 11. UPNP en DMZ in de router inschakelen: Wij raden je aan om in de instellingen van jouw router de functie "UPNP" in te schakelen en het IP-adres van de PS4 in de DMZ-zone van jouw router te zetten. Jouw provider of routerfabrikant kan je hierbij helpen. (Om het IP-adres van jouw PS4 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van uw PS4 naar: Instellingen --> Systeem --> Systeeminformatie.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floho Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Als ik het goed begrijp is dit simpelweg je PS4 een static IP geven. Dit kan uitkomst bieden indien je bijvoorbeeld wilt portforwarden, zo niet, dan maakt het doorgaans niet zoveel uit. Ik denk niet dat je van de PS klantenservice wonderen moet verwachten, die hebben gewoon een standaard scriptje liggen waarin staat wat ze moeten zeggen indien iemand belt met netwerk problemen. Wat bij mij doorgaans het beste helpt is onder de instellingen van de PS4 de internet connection test uitvoeren. Dit verbreekt kort de verbinding, en hervat het weer zodra de test is afgerond. Dit wil nog wel eens resulteren in een hogere snelheid. Lukt het de eerste keer niet: nog een paar keer proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Laatste poging, lukt het niet dan kan ik altijd een PM sturen met de volledige text. Die heb ik naar Nino gestuurd en dat is volgens mij wel gelijkt. Dus hier, als het goed is, de rest van de text. > Als de PlayStation met kabel is aangesloten, ga naar stap 6 < 5. Welk Wifi-netwerk wil je gebruiken? Je krijgt een overzicht van de beschikbare netwerken te zien: selecteer jouw netwerk. 6. Instellingen IP-adres, Selecteer [Handmatig] Voer nu gegevens die je op de compute opgezocht hebt, hier in: IP-adres: Tel bij het laatste cijfer Van het IP-adres wat je via de PC hebt opgevraagd 20 op. Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23. Subnetmasker: Vul 255.255.255.0 in. Standaardrouter: Dit IP-adres is gelijk aan wat op de PC als standaardgateway wordt aangegeven. Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8". Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4". 7. DHCP-hostnaam: kies [Niet opgeven]. 8. MTU-instellingen: Kies [Automatisch]. 9. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken]. 10. Selecteer [InternetVerbinding testen]. Vervolgens zal er een testrapport verschijnen. Als de verbinding nu goed werkt en je NAT-type 2 krijgt, hoef je niets meer te doen en kun je stap 11 hieronder negeren. Mocht de verbindingstest niet slagen of als je niet NAT-type 2 krijgt, ga dan verder met stap 11. 11. UPNP en DMZ in de router inschakelen: Wij raden je aan om in de instellingen van jouw router de functie "UPNP" in te schakelen en het IP-adres van de PS4 in de DMZ-zone van jouw router te zetten. Jouw provider of routerfabrikant kan je hierbij helpen. (Om het IP-adres van jouw PS4 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van uw PS4 naar: Instellingen --> Systeem --> Systeeminformatie.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 26 juni 2015 Delen Geplaatst: 26 juni 2015 Damned weer niet. Wil je de hele text, vraag dan even dan stuur ik je een PM. Dit ging bij Nino ook goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.