Ga naar inhoud

Boeing 777 Malaysia Airlines Neergestort


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 765
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nah mensen zoals TheRussian moet wel tussen zitten in zo'n community anders is het maar zo'n dooie boel hier, het zelfde gelde voor Ramon maar hij is er niet meer. Over één ding heeft die Rus trouwens wel gelijk sommige hier zijn echt gigantische moraalridders, jesus fucking christus het is gewoon om te lachen letterlijk zelfs. Maar die shit kan alleen gebeuren als er mensen zoals die Rus hier op PU blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt?? Even zonder grappen en grollen ik dacht echt dat hij max 17 was voor mijn gevoel was hij 15 en dan is zijn gedrag nog wel te begrijpen maar iemand in Zn twintigste weet toch wel beter??? dit meen ik echt zonder overdrijven maar die gast heeft volgens mij echt een zware stoornis...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat ie er een erectie door krijgt. Dit is zijn manier om opgewonden te raken. Elke X dat iemand boos reageert raakt ie meer opgewonden. En hoe bozer de reactie hoe sneller die komt... Het Is een soort sm verslaving... Deze mensen komen klaar op de negatieve aandacht van anderen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat precies het niveau van stumpers hier zien, als zij geen ontopic argumenten kunnen verzinnen, gaan zij massaal op de man proberen in te hakken, of zijn familie te beledigen. Als je niet ontopic kunt reageren hou je handen dan gewoon weg van een toetsenbord. Oh en ik heb medelijden met de nabestaanden van de slachtoffers van een crash. Maar waar ik nog meer medelijden mee heb is het feit dat die nabestaanden een plaat voor hun kop hebben door Rusland te gaan beschuldigen, terwijl de huidige situatie in Oekraïne mogelijk is gemaakt door West Europese en Amerikaanse politici die een coup hebben gesteund wat leidde tot de huidige situatie in het oosten van het land. Wat de hersenloze sukkels in Washington, Brussel en Londen waren vergeten dat Oekraïne niet alleen uit Kiev bestaat, en dat een gedeelte van het land zich geen westerse bemoeienis door het strot liet drukken. Volgende keer beter kijken waar jullie op stemmen. Dit was mijn laatste reactie op dit topic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn wij inmiddels ook wel achter ja. Hij heeft wel eens beeldmateriaal van zichzelf hier geplaatst, dat hij een toespraak hield.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

JIj hebt nog geen nuttige of beargumenteerde reactie neergezet, die ook ergens op sloeg. Het enigste wat jij aan het doen bent is Rusland verdedigen. Die de wapens hebben geleverd, waardoor het vliegtuig is neergeschoten. Daarom hebben ze indirect schuld. Het is op geen elk vlak goed te praten, en heel de wereld weet het. Alleen de mensen die een enorme plaat voor hun bakkes hebben(zoals jij) snappen er geen zak van. Dat die raket uit Oekraïens grondgebied kwam, wil niet zeggen dat Rusland geen schuld heeft. Rusland heeft die wapens verkocht, en dan ben je er indirect schuldig aan. Om nog maar niet te beginnen wat er gebeurt in Rusland, op het moment dat jij je mening uit en het ten nadele is van Rusland zelf. PS: jij hebt hier niks te zeggen over niveau, aangezien uw niveau hééél erg laag is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan niet direct de schuld aan rusland geven omdat deze een revolutie steude in Oekraïne. VN heeft het zelfde gedaan en is nu erg hypocriet bezig tegenover rusland. ten tweede kan je rusland niet de schuld gecen omdat hij spullen verkoopt. stel airbus heeft een vliegtuig gemaakt en verkocht. waarbij het bedrijf die het gekocht heeft slechte mensen in dienst heeft waardoor er slecht onderhoud word gepleegd. als het vliegtuig neerstort is het niet de schuld van airbus. de echte schuldigen van dit zijn de Russische extremisten in het oosten van het land. zij hebben alles veroorzaakt. het beste zou zijn als dit beschaafd met rusland word verholpen en alle Russische extremisten geëxecuteerd worden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht onderhoud of het bewapenen van terroristen. Ja klopt dat is inderdaad te vergelijken met elkaar. Als je handelt in wapens, ben je wel degelijk verantwoordelijk. Je weet dat als je aan bepaalde mensen verkoopt, dat er problemen komen. Helaas is er een iets gigantisch fout gegaan met als gevolg honderden doden. Dus ja ze zijn indirect wel fout bezig, en dus ook schuldig(Met de nadruk op*Indirect*)
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zouden wij ook de rebellen in Syrië niet mogen helpen met bewapenen of iets dergelijks. want als zij dan iets fouts mee doen zouden wij direct de schuldige zijn. dit is precies het zelfde as rusland en Oekraïne. ik denk toch echt meer kapitalistisch. geld is geld. echter als je opeens aan een terroristische groep verrijkt uranium verkoopt. dan ben je zelf erg fout mee bezig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je punt Niks1991911. Als je een groep bewapend met een stel machinegeweren kan er wel wat fout gaan maar dat valt dan nog wat aan te doen. Maar als je een groep extremisten een anti lucht wapen geeft met een systeem dat zo ingewikkeld is dat je er jaren op getraind moet worden geeft aan een stel die de basis wel een beetje snapt dan vraag je om problemen. Als je de verkeerde personen inhuurt om die Airbus in elkaar te zetten en het gaat fout dan ben je toch echt wel medeplichtig. Ik acht Rusland juist enorm schuldig aangezien zij apparatuur hebben verkocht (of gegeven daar is me geheugen niet scherp genoeg voor momenteel) aan een groep die er niet mee om kan gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...