Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

http://www.dekrachtvan.nl/informatie/voor-wie-is-paardenmelk/ Paardenmelk is wel erg goed heb ik wel eens horen zeggen ja. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd het is ook best moeilijk te krijgen je moet wel de adresjes kennen. Het is niet zo maar overal te koop. Hengsten -melk raad ik ten zere af hahaha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/superfoods/body-en-fit-superfoods/superfood-energy-power-mix/?sqr=energie%20en%20power& Vandaag voor het eerst eens geprobeerd superfood Energie & Power mix. In een smootie gedaan met isolaat eiwit, een banaan, een eetlepel chiazaad, spirulina, 400 ml geitenmelk. Die smaak was te doen misschien de volgende keer nog wat extra fruit om de smaak te verbeteren (wat extra aardbeien of een banaan of wat bessen erdoor).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Marcos als je weer gezonder leeft dan voel je jezelf een stuk fitter is mijn eigen ervaring. Een goed voedingspatroon (een gezonde voeding) en sporten behoren zeker boven aan dat lijstje. Ik vind het knap van je dat je gelijk voor 5 keer per week sporten gaat... Respect daarvoor!!! Je wisselt je spiergroepen wel goed af las ik, kijk wel een beetje uit voor overbelasting! Ik ken het van mezelf dat ik ook graag wil presteren en soms te snel wil gaan omdat ik de gewichten steeds zwaarder wil pakken. Geduld is mijn zwakke punt. Morgen ga ik ook weer naar de sportschool dan ga ik weer voor het bankdrukken en benen trainen ik pak ook altijd een paar andere spiergroepen mee opdrukken daar ben ik ook altijd wel goed in. Ik zit er wel aan te denken om vanavond thuis wat halters te doen dat doe ik dan meestal een uur lang. Een uur lang alleen maar halters dat voel je vaak goed aan je spieren ik hou ervan om een goede pomp te krijgen. Gebruik jij ook supplementen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 3 maaltijden op een dag kan ik het niet doen nee. Meestal begin ik de dag met een shake een uur later mijn ontbijt, 2 uur later Iets eiwitrijks en of fruit. Anderhalf uur later een smoothie, daarna mijn middageten voor het avondeten vaak wat fruit of iets eiwitrijks. Dan mijn avondeten, om 9 uur savonds eet ik meestal nog wat en voor het slapen gaan een bak kwark.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...