Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jessetje98 Hier onder even een link zo zou ik het ook zelf samengevat hebben als je vraagt wat supplementen precies zijn. http://www.your-health-store.nl/supplementen Ik heb zelf al heel wat supplementen geprobeerd sommige doen voor mij weinig of niks. Vaak is de werking de eerste keer het beste en wend mijn lichaam er snel aan dan moet ik soms de dosering verhogen om een betere werking te krijgen. Ik gebruik staandaard eiwitshakes, zma,Omega 3-6-9, multivamines bcaa of aminos en een preworkout. Minder vaak gebruik ik (of wissel eens in de zoveel Tijd) een postworkout, een testeron booster, vasogrow, een afslank of bulk kuurtje. Ik verander nog wel eens van merk preworkout soort eiwitshakes.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yayooo deze is voor jouw. Aminozuren kun je uit voeding halen,capsules, tabletten, poeders of je hebt ook vloeibare Amino's. Je kan ze ook gebuiken om je spieren (spiermassa) te beschermen tegen spierafbraak. Een goede moment om het te nemen op de dag ik zijn net als je wakker bent voor het ontbijt, voor na en of tijdens het sporten. Of voor het slapen gaan. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/11873-aminozuren-onmisbaar-voor-een-gezond-lichaam.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sander.C denk er ook aan om je rug erbij te trainen! Vaak zie je in de sportschool van die gasten die enkel oefeningen voor armen en borst doen omdat ze die groter willen maken. Maar na een tijdje train je jezelf uit balans en staan je schouders naar voren omdat je borstspier veel korter word. Als je veel Push-ups doet dan ook genoeg borstspieren blijven oprekken en de rug erbij trainen. Ook niet onbelangrijk: je triceps bepalen voor het grootste gedeelte de omvang van je armen, dus niet alleen opdrukken met je handen op schouderbreedte maar ook handen tegen elkaar aan zetten zodat je meer je triceps erbij pakt (hetzelfde als close-grip benchpress). Succes! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sander.C denk er ook aan om je rug erbij te trainen! Vaak zie je in de sportschool van die gasten die enkel oefeningen voor armen en borst doen omdat ze die groter willen maken. Maar na een tijdje train je jezelf uit balans en staan je schouders naar voren omdat je borstspier veel korter word. Als je veel Push-ups doet dan ook genoeg borstspieren blijven oprekken en de rug erbij trainen. Ook niet onbelangrijk: je triceps bepalen voor het grootste gedeelte de omvang van je armen, dus niet alleen opdrukken met je handen op schouderbreedte maar ook handen tegen elkaar aan zetten zodat je meer je triceps erbij pakt (hetzelfde als close-grip benchpress). Succes! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...