Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben vorige week begonnen met zout en heb me nog nooit fitter gevoeld. Ik ga om de dag hardlopen en ik merk dat ik nu echt veeel langer kan doorgaan. Als fitnisser eet je gezond en dan kan je zout tekort komen. Lees dit eens is extreem interessant. http://voedzo.nl/gezond-eten/de-kracht-van-water-en-zout/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is zout zo belangrijk? Water en zout behoren tot de essentiële elementen van het leven. Zonder water en zout is er geen leven mogelijk. Bij zout denken we al snel aan keukenzout, wat bijdraagt aan een hoge bloeddruk en allerlei andere kwaaltjes, maar écht zout is zoveel meer. Als ik het over zout heb, bedoel ik niet regulier keukenzout. Deze is erg verontreinigd en bevat geen enkele mineraal. Het beste zout wat je kunt nemen is Keltisch zeezout. Keltisch zeezout bevat vierentachtig mineralen en spoorelementen die allemaal in de perfecte verhouding, samenstelling en balans ten opzichte van elkaar staan. Wanneer je dit in een verdunde oplossing drinkt wordt het direct door je lichaam ‘herkend’ en in je cellen opgenomen. Waarom hebben we zout nodig? Een Franse arts genaamd René Quinton toonde in 1897 al aan dat zeewater voor 98% identiek is aan ons bloed. Ons lichaam heeft daarom zout nodig. Als je er even bij stil staat, is het eigenlijk best logisch. Als baby’s liggen we in de baarmoeder al in een zout badje. Ons hersenvocht bestaat voor een groot deel uit zout, ons bloed smaakt zout, evenals ons zweet en onze tranen. In feite is ons lichaam een verdunde oceaan! Twee aspecten maken zout essentieel in ons voedingspatroon. Zout beschermt ons en het reinigt. Zo helpen de mineralen in zout de organen om de zuurbase verhouding in het lichaam optimaal te houden door de zuren uit te scheiden. En dit is ZEER belangrijk voor ons lichaam omdat verzuring vrijwel altijd ten grondslag ligt aan ziekte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nu krijg ik de laatste tijd steeds meer moeite met het aanhouden van het aantal sit-ups en push-ups die ik doe. Soms kan ik de helft nauwelijks halen van wat ik daarvoor deed. Ik krijg dan echt pijn in mijn armen/buik. Sander, als ik een gok mag wagen zou ik zeggen overbelasting van de pezen. 1-2 weken rust(ig aan) en dan zou je wel weer moeten herstellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...