Ga naar inhoud

De 'Katrien moet blijven' petitie


colinch

Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Begrijp me niet verkeerd ik vind dat je goeie info geeft waar ik echt wat mee kan. Maar je mag het wel een iets persoonlijker tintje geven naar mijn mening. Nu is het gewoon een zooi info en klaar. Opzich niet verkeerd maar toch. Als ik een stuk van Alie lees bijvoorbeeld weet ik zonder haar naam te lezen al dat Alie het geschreven heeft. Datzelfde geld voor Jokko, Samuel, Bas, Wouter, Jan en wie er nog meer schrijven op pu.nl. Je schrijft goed en je stukjes lezen zeker fijn. Je hebt een goede zindsopbouw maar naar mijn mening missen je stukjes toch dat kleine beetje Katrien waardoor de lezer meteen doorheeft zonder je naam te lezen: he dit is echt door Katrien geschreven. Ik hoop dat je er iets mee kan en als je van de PU te horen krijgt dat wat ik zeg bull shit is mag je het lekker negeren hoor :p.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee, totaal onzichtbaar en doorsnee. Trees, die was leuk, met echt leuke topics. In een van de eerste topics van Katrien begon zij te mouwen tegen reageerders dat zij zogenaamd te seksistisch zijn en dat zij vindt dat meiden eigenlijk voorgetrokken moeten worden in game industrie. Dat feminisme gebeuren wint niet echt supporters.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...