Ga naar inhoud

De 'Katrien moet blijven' petitie


colinch

Aanbevolen berichten

Katrien heeft zeker wel potentie om uit te kunnen groeien tot een waardig journaliste of gameredacteur. Schroom niet om je eigen mening te geven, zoals iemand al aangaf. Misschien ben je zelf ook een beetje op zoek naar de juiste schrijfstijl voor jezelf? Maar dat je een eerlijke kans verdient om het te leren, is een ding dat zeker is. Ik wens je bij deze dan ook alle succes toe in de (nabije)toekomst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Thank you! En ergens snap ik dat wel:p Tis natuurlijk niet de bedoeling dat je een stukje schrijft over een nieuw spel waarin je aangeeft dat spel enorm kut te vinden. Zat te denken, misschien Is een standaard begroeting of afsluiting wat? Weet niet waar je vandaan komt maar weet dat alie bijvoorbeeld haar nachtwacht afsluit met: lekker kroesen (als ik het zo goed zeg) wat Fries schijnt te zijn. Miss kun je daar iets mee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga óf iets doen met psychologie óf iets met journalistiek. Ik vind schrijven namelijk erg leuk en zonder arrogant te klinken heb ik er aanleg voor. Mijn ma heeft net haar psychologie opleiding afgerond, mijn pa werkt als vertaler in België, maar heeft vroeger in Finland ook als Journalist gewerkt. Maar om voor de PU te moeten werken, moet je toch wel wat gamegerelateerde kennis hebben. Dat heb ik simpelweg niet of heel weinig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...