FOX-Inc. Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 >Ik heb hem op 2 console's maar haal hem later ook voor de overige console's gewoon 1 spel dat je op alles moet hebben gespeeld. Watch_Dogs. Nee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 thomvl >In het filmpje zeggen ze exclusive to Xbox, dus geen pc versie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
neonistje Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 -_- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FOX-Inc. Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Rectificatie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Haha. Wat basianman en coldhanz zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Hahaha WAT?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 1 oktober 2014 Delen Geplaatst: 1 oktober 2014 Eigenlijk gewoon te triest om te noemen.... Hoef niet te noemen wie dit was zeker? > Zwaar triest weer driveclub hadden ze wel compleet mogen geven. Aangezien de ps4 zo zwaar tegen valt. Elk spel heb ik dat ik tegen probleme aanloop namelijk bij de ps4 kom op sony dit kan beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 1 oktober 2014 Delen Geplaatst: 1 oktober 2014 Ja Wouter zei dat hij er achter aan ging....zwaar duimen dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 DunneDraak >Wat maakt het uit dat ik homo ben? Volgens mij is Wilders dat ook hoor en daar hoor ik niemand over klagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 -cynisme..goh, wat kan jij soms dom zijn Marcos. ''De wetenschap'' bestaat niet. Er bestaat geen ''**weten**schap'' anders dan die van overtuiging en tijdelijke realiteit. Die dan vaak ook nog eens grond krijgen door een opsomming van symptomen, wat al helemaal achterlijk is maar wel goed past bij deze tijdsgeest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arghonaut Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 Ik vind het wel leuk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 >''De wetenschap'' bestaat niet. Er bestaat geen ''wetenschap'' anders dan die van overtuiging en tijdelijke realiteit. Die dan vaak ook nog eens grond krijgen door een opsomming van symptomen, wat al helemaal achterlijk is maar wel goed past bij deze tijdsgeest. - All_is_connected Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 Voorspelbaar... Ik ga even bidden richting het oosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 >Ik ga even bidden richting het oosten. De ene opmerking is nog gekker dan de ander :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 Jullie praten compleet langs elkaar heen. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 >Er bestaat geen ''wetenschap'' anders dan die van overtuiging en tijdelijke realiteit. Je bedoelt een gevalletje 2+2=5 ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 Dogma xD Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 >Aaaaaaw, jammerdebammer helaas. Viel spass met je games willem!! Hoewel ietsjes zuur dat een level 0 guy die zich niet echt aan de opdracht gehouden heeft en zijn antwoord nota bene pas 2 dagen geleden gepost heeft nu de winnaar is, is elke lezer eigenlijk al een winnaar. PU is namelijk al 250 nummers awesome aan het zijn. Voor ons :P Heeeeeeeeeeel veel plezier met je games willem, je pu museum was fokking awesome. > elke lezer eigenlijk al een winnaar. PU is namelijk al 250 nummers awesome aan het zijn. Voor ons :P Deze complete tekst liet me kotsen als een anorexiapatiënt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 Huh, heb ik dit gezegd lol? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
legendofbralo-2 Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 we kunnen hier net zo goed alle comments plaatsen die Wowgek heeft geplaatst onder het filmpje van de 250 games uitreiking. Jemig die gozer ging los Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 Past beter in 'Het grote complottheorieën-topic' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 'Jammerdebammer'... Wat een oetluldeboetlul Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 >Ze kwam bijna tot leven zo lekker vond ze het Ghgngng! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20070104161530/simpsons/images/2/27/Flandersdevil.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
core-gamer-3000 Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 als je "in het echt" ook zo praat ben je pas echt een kneus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.