Sledge Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 bahahaha dat is wel een pareltje ja :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polder Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 'Er was een keer een vent, ben even zijn naam kwijt, maar die had ook een goed doel opgericht voor mensen in Afrika maar in plaats van het geld overmaken naar een of ander iets daar ging hij zelf naar Afrika heen en gaf daar het geld aan de mensen. Zodat hij wist wat er met het geld gebeurden." Ja en ondertussen zat ie zelf elke keer lekker in Afrika in het zonnetje ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BasiaN Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 http://i.gyazo.com/7166142709d31b02406578e865c4c9cc.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
giovanny Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 STRONGESTMANOFTHEWORLD 25 >Driveclub is goed spel hoor nino alleen voor de echte gamers onder ons blijkt dus. Ik moest ook wennen aan de besturing dat went vanzelf maar die is zeker voor jou te realisties ? Verder wel goed nieuws want beetje veel race games om te doen op het moment Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Whahaha echt zo'n TheRussian iemand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Giovanny ga is even gewoon doen oke ik zeg alleen maar de waarheid die driveclub is gewoon goed spel. Klaar uit oke ga lekker fietsen ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 wow....just wow... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Pardon zo praat je niet over andere mensen ga jullie allemaal diep schamen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Rot eens op naar de FP jij strongestman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 O haha wat een lol get a life fool. Ik bedoel RAUL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Rubennaatje als je mijn text probeert over te nemen doe het dan wel goed. Je lijkt wel 1grote belg. En iedereen hierboven gedraag jullie allemaal nou eens een keer en wordt volwassen. Marcos snapt het teminste. En ja ik ben 30 jaar oud problemen mee dan gaan jullie maar lekker huilen in een hoekje stelletje baby's dat jullie zijn zeg echt misselijk wordt ik er van en nog maals mijn telefoon doet alles zo raar zetten doordat hij vaak blijft hangen dus zeur verder niet ja en geef me anders 1 nieuwe mobiel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Pardon bassie ga jij eens naar adriaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Nou geen jij wel zeker de nurdisme. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Ja erg volwassen dit maar als je dit doet ben je het ongetwijfeld zelf. Ik niet maar goed droom vooral lekker verder mensen. Get a life please this is getting lame. Erg triest dit hoor kindertjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Haha wat een humor nee niet echt. En Rahl heeft wel gelijk. Laterz. Laat de baby huilers maar weer komen. Met hun comments. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Kwa text bedoelde ik zie je wel jij bent belg nr1 of bassie ? In iedergeval 1 van de twee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 O hahah wat een lol nu zeker je onderbroek vol van het onder broeken lol ? En dat type ligt aan me telefoon die vast loopt ja dus kapt er nu over anders ga je in de zak van sinterklaas en zwarte piet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STRONGESTMANOFTHEWORLD Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Hallo schei is uit en gedraag jullie even als volwassen mensen wil je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
giovanny Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 Haha, ik heb je reactie hier neergezet omdat je Nino dus geen "echte gamer" vindt omdat hij een andere mening over Driveclub heeft. Ik weet je leeftijd niet, maar het lijkt mij een goed idee dat je wat beter oplet tijdens je Nederlands lessen op school. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 Deze grappige typo kwam ik net tegen, toevallig van deze man als onder mij >The evil within is echt lekker weer zo als horror hoort te zijn. Een tof eng zweertje en ja gewoon een goed spel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
a Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 hahahaha een tof eng zweertje , ik denk dat ik the evil within toch maar over sla…. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
a Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 inderdaad precies een theRussian iemand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 STRONGESTMAN heeft een vrij ernstige vorm van autisme, daar kan hij niks aan doen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 Strongest is hier! Zijn Hall of Fame! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 Wat een dwaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.