Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

> Thrawn, Raul, littledemon, waar kunnen jullie vreselijk zielig reageren! Hoe dat ik ook iets zeg, het is nooit goed!! Echt een stelletje mongolen zijn jullie! Julkie zijn zooo vreselijk snel op jullie kleine pikkie getrapt omdat jullie zielige ps4 fanboys zijn! Het blijkt iedere keer weer dat de boel escaleert door jullie gescheld en overtrokken gedrag. En niet omdat ik mijn mening zeg. We leven nog altijd in en vrij land met vrijheid van meningsuiting! Jullie weerhouden mij never nooit niet om mijm mening hier te geven. Iedereen geeft hier zijn mening. Dus kappen met die kutonzin! ~ DaHamsta

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog zo een pareltje van hem: >Ahg wat sneu kunnen jullie de waarheid weer niet hebben ? Dus dan ben ik gelijk weer iritant kom op zeg. Mijn mening is dit gewoon leer het nou eens en stop met onzin comments te plaatsen en steeds maar ruzie te zoeken iets anders kunnen jullie niet lijkt er wel op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet eens bent met de verslaggeving van de PU moet je misschien maar niet op de site komen, want dan heb je hier weinig te zoeken. Ze slaan de plank in mijn ogen een enkele keer mis, maar goed, een review is afhankelijk van een mening en dus subjectief. Ik ben het over het algemeen wel eens met de PU, en cijfers worden veelal nog in de groep gegooid (in ieder geval vroeger zoals in die docu toentertijd was te zien) om te kijken of de neuzen van de redacteuren dezelfde kant op staan met betrekking tot een cijfer. Dus een gedeelde mening van een aantal mensen. Veel meer kun je niet van de PU verwachten. Als je het standaard niet eens bent met de meningen van de redacteuren, kun je beter ergens anders heen gaan waar je het wel mee eens bent, in plaats van hier er over te janken dat je het niet eens bent met de mening van anderen. Er wordt immers vaak genoeg aangegeven dat reviewen subjectief is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zegt dat je standaard een game kut vind als de PU deze positief reviewed ben je gewoon bevooroordeeld. Dat blijkt overigens ook uit zijn 2e reactie. Kritiek geven is 1 ding, een roze bril ophebben en anderen als fanboy beschuldigen van het hebben van een verkeerde mening iets heel anders. Het is geen geheim dat FIFA de laatste jaren beter is dan PES. Dat blijkt uit reviews van verschillende sites, reviews van spelers zelf als metacritics, en verkoopcijfers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rebenge sneu hoor dit hier te zetten. Helaas voor jou heb ik wel volkomen gelijk. @ batman Ik zeg toch juist dat het fijne voor mij is dat de PU precies zegt wat ik dus niet moet kopen, hoe heerlijk is dat? Dat de reviews slecht zijn en de redacteuren kinderachtig laat ik dan achterwege. Dan de kwestie Fifa vs Pes. Ik heb ze beiden, puur omdat ik van voetbal houd. Pes is beter in mijn beleving, zeg nergens dat het een feit is. Dat jij, zoals aangegeven een stereotype bent, betekend het niet dat Fifa beter is. Voor jou. Pes is moeilijker, diepgaand en bij scoren ben je ook echt blij. Laat ik maar niet verder over Pes doorgaan, mensen die het nog nooit hebben gepeeld, weten niet waar ze over praten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb PES wel vaker gespeeld. Als jij standaard aangeeft dat je hiet niet eens bent met de mening van de PU, ben je gewoon bevooroordeeld, net als bij de opmerking dat ik een stereotype ben. Misschien moet je niet uit 1 post baseren of iemand een "stereotype" gamer is, want ik heb genoeg verschillende games in mijn leven gespeeld. Maar altijd fijn als iemand zich nooit op de community begeeft, en dan denkt dat hij direct maar moet beoordelen hoe mensen zijn, en vind dat hij mensen moet beoordelen op wat voor topics aangemaakt worden. Scoor je pluspunten mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Game tegoed koop je toch gewoon bij een echte winkel ipv een internet-winkeltje?! Jammer dat je geen groot bedrijf bent, anders had ik evt kunnen reageren. Alhoewel ik niet weet hoe volwassen het bedrijf is met zo'n bericht als je nu doet. >katrein, ja voor een goede toekomst wel. Jij met je Pu basis gaat het ook niet redden. Daarvoor had je echt bij een grote website stage moeten lopen. No offence Nog 2 pareltjes van Mitchshake. Naast zijn feilloze tact om mensen te doorgronden aan de hand van een post te lezen, is hij ook nog eens een economisch wunderkind.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog maar even alle twijfel weg te halen dat Mitchshake gewoon een bevooroordeelde zak is die alleen wat loopt te provoceren. Hij zegt eerst: >Ikzelf lees reviews, maar obv een review koop ik een spel niet. Pu is wel handig voor mij, want als ze positief over een game zijn, weet ik dat ik hem NOOIT moet kopen. Als ze zeggen wel doen, doe ik het niet. Waarna hij daarna doodleuk bij iemand anders comment. >Gta is gewoon innovatief op het gebied van games. Ze durven het groots aan te pakken. Het is gewoon zo dat je als je de naam GTA hoort je het toch wel koopt. Een soort van zombie reactie wekt het bij mij op Hey. Had die game niet een gold award gekregen van de PU? Huh. Maar dat zou betekenen dat Mitchshake het bij een review met de PU eens zou zijn. Nee....dat kan niet, ik moet me wel vergist hebben..... *kijkt nog een keer* Nee het staat er toch echt! Kan het dat onze Mitch misschien de review niet gelezen heeft? Nee, bij zo'n grote game heeft hij zich vast wel geïnformeerd om te kijken of hij deze game zeker niet moest kopen. Could it be that Mitch is full of shit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je was hier zo "grappig" is? De mensen die een hoog getal naast hun naam hebben staan, denken dat ze de allesheersers zijn. Jezelf proberen op te hemelen door een ander naar beneden te halen is waar veel mensen zich schuldig aan maken. Als dit jullie "humor" is, moet je toch even naar jezelf kijken en lezen wat je allemaal schrijft. Dacht dat het community heet? Serieus hoeft niet altijd, kijk naar de site, maar een beetje meer respect over en weer is wel op z'n plaats. Dat ik als "onbekende van deze site" eerlijk waar geen idee heb wie die Jan is, waarom is dat dan zo raar en ben ik volgens ene sladge een "troll"? Dit komt nogal onvolwassen over op mij, terwijl ik een normale vraag stel. Maar ga vooral hiermee verder, creëren jullie in ieder geval een grote kloof mee tussen de mensen die hier veel posten/lang zitten en de mensen die net aan komen waaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die je niet kent per direct na een post bestempelen als stereotype of internethooligans, is dat niet een onbekende op de site aanvallen dan? Iedereen op de community is vroeger of later aan komen waaien. Maar goed, mensen bewijzen zich vanzelf als een tof persoon, of als het tegenovergestelde. Jij bent heel goed in het tegenovergestelde doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...