Ga naar inhoud

HET RAPVOER TOPIC


Polbaspol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Playgames, luister naar Zwart licht, Fakkelteit brigade, Winne, Feis etc. dat is real NL shit. Voor de rest vind ik het nogal een raar gegeven dat nog niemand BONE THUGS N FUCKING HARMONY heeft genoemd......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor allen onwetenden, dit is de beste Amerikaanse rapformatie aller tijden. Hun stijl is ongeevenaard doch steeds geprobeerd te kopieeren. Ze bestonden origineel uit 5 leden Bizzy Bone, Krayzie Bone, Layzie Bone, Flesh N Bone en Wish bone. Todat Flesh vast zat voor meerdere delicten met geladen wapens (sawed off shotty, ak-47). In 2008 is hij vrijgelaten en herrenigd met de overige leden. Hun stijl is simpel, Harmony. Met hun 5en rappen en zingen ze, het grootste kenmerk zijn de gestoorde flows die ze op de beats zetten, alleen hun kunnen dat. Hier een voorbeeld van een van mijn favoriete nummers (wel afluisteren, Krayzie bone gaat los op 2.12 :D:D) https://www.youtube.com/watch?v=0TN0m7o33jE
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Vind het een beetje gunit achtig Ok, je onwetendheid over Nederhop kan nog door de vingers worden gezien, maar nu adviseer ik je om gewoon van dit topic vandaan te blijven. :') Of nja, blijf eigenlijk maar hier om wat meer kennis (en smaak?) op te doen... Mijn favoriete Amerikaanse hip-hop formatie blijft trouwens toch echt Wu-Tang Clan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...