Ga naar inhoud

CDAB 55 [LV] Jij speelt met je privilege om op deze site te komen, vriend


VictorDu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Apple fanboy gedetecteerd Is bullshit Raul, jij weet ook net als ik dat het dom is om iemand idioot te noemen omdat hij een nieuwe iphone heeft gekocht. Ben geen fanboy van apple, heb er wel producten van (Imac, Iphone, Ipod, Ipad) omdat het prettig werkt, vooral samen met elkaar. Verder sta ik wel open voor andere merken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de fans: Godverdegodver, ik ben namelijk kwaad! Kwaad op dat tubeke superlijm dat ergens in één van de kerkers onder mijn huis ligt uit te drogen. Het kan niet anders, of ik zit met kerkers onder mijn huis of ik zit met een holle lege ruimte waar aardolie te vinden is en dat tubeke superlijm, moet op één of andere manier daar gekomen zijn want waar kan dat anders in 's hemelsnaam zijn? Ik heb heel mijn huis afgezocht, maar ben nooit door mijn knieën gebogen omdat dat te vermoeiend is. Mischien dat dat één van de oorzaken is dat ik het niet kan vinden, maar toch geloof ik meer dat ik kerkers onder mijn huis heb liggen. Eén van mijn zelfuitgevonden regels is: zit nooit zonder superlijm, je weet nooit wanneer je het nodig kan hebben! En hier zie, nogmaals het bewijs ervan. Ik ben een onderbuur, en voor mijn bovenburen ben ik nog steeds een onderbuur, en voor mij zijn het bovenburen. Wij gebruiken samen één gigantische garage en zij kunnen die via een zijdeur ten alle tijde betreden. Het is mijn garage, maar in het huurcontract staat duidelijk vermeld dat zij toegang mogen hebben tot die zijdeur omdat ze anders hun brommertjes (in dit geval Wallaroo's) niet kunnen binnen zetten. Goedgoed, het zijn maar brommertjes. Laat nu net zijn dat die brommertjes net onder mijn router (in de garage staat die) stonden en dat ik zomaar niet aan mijn router aankan. Nee, ik moet eerst als een ware tarzan tot boven zien te geraken. Hiervoor gebruik ik één stoel met ernaast een grote afvalbak met twee wieltjes aan om mijn router te kunnen bereiken. Die hoogte heb ik nodig om erbij te kunnen. Op die stoel staan is geen probleem, het probleem dient zich aan wanneer je nog met één voet op de stoel staat, je andere al op de bak hebt geplaatst en de overstap moet maken. Je mag niet onzeker zijn, en moet je met je ene been met volle kracht afduwen om hoger te geraken, en dat op een instabiele grijze GFT-bak (Groente Fruit en Tuinafval) met wieltjes onder. Nu was ik vroeger een superman op dat vlak, dus ik wist dat ik dat kon, en ja, dat was gelukt. Eenmaal boven aangekomen moest ik mijn aandacht verspreiden tussen het prutsen aan mijn router en het in balans blijven met de benen op die instabiele bak. Probleem was dat ik op een gegeven moment teveel aandacht schonk aan mijn router en de concentratie van mijn benen vergat. (Yes, ik heb het, haaaa, zie de lampjes gaan!) Kletter!!! Ik lag op de grond. (een dikke meter en half onder mij) 'Een ongelooflijk geraas moeten ze gehoord hebben.' dacht ik nog. Natuurlijk had ik niets, ik heb altijd geluk met die dingen, buiten mijn elleboog dat een beetje rood zag. Misschien had.. tekst te lang
Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple maakte t/m de 4S echt vooraanstaande telefoons, maar tegenwoordig wordt je afgezet waar je bij staat. Het design kan je aanspreken natuurlijk, maar verder is de iphone 6 (pro) echt compleet onder de maat. Je kunt voor de prijs van een iphone 6 pro VIER OnePlus Ones halen. Die telefoons zijn buiten het design om echt vrijwel identiek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...