Ga naar inhoud

Het electronic dance topic


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ostgut Ton techno is dan ook gewoon te beleefd. Door alle quasi-artistieke pretenties zijn ze vergeten dat propere techno gewoon functioneel is en allereerst een primitieve/fysieke reactie opwekt en dán pas eventueel ook nog verfijnd ofzo kan zijn. Beetje hetzelfde syndroom als waar Ritchie Hawtin (hahaha) al jaren aan lijdt. Tresor en Downwards >>> die zooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een echt goeie minimal track ben je idealiter op een gegeven moment niet meer bezig met het besef dat je in principe de hele tijd dezelfde loop aan het luisteren bent, maar word je als het ware een soort tunnel ingezogen. Echt goeie minimal bestaat dan ook uit het zo effectief mogelijk gebruiken van zo weinig mogelijk elementen. Want hoe meer elementen hoe eerder je je aan het constant herhalen er van kan gaan storen. Althans zo werkt het bij mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Overigens durf ik te stellen dat hij/zij alles behalve seksueel in de war is: http://www.factmag.com/2014/05/01/deeper-underground-fact-meets-terre-thaemlitz-part-three/ Het probleem wat ik ermee heb is de mate waarin hij/zij haar seksuele oriëntatie / geslacht op de voorgrond plaatst waardoor het voor mij als luisteraar nagenoeg onmogelijk wordt om het te negeren. Prima dat je een nummertje wil maken over je problemen rondom seksualiteit maar ik ben dus nog nooit een DJ Sprinkles nummer tegen gekomen waar het níet in zit. Op het moment dat je seksuele oriëntatie een obsessie wordt ben je wat mij betreft in de war, ookal heb je er een coherente, zij het niet mainstream, visie op.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie van Headhunterz tegenwoordig? Ik vind zijn muziek van een paar jaar terug echt prachtig. Vegas, The Sacrifice, The Power of Music, Dragonborn, Scantraxx reloaded, Lessons in Love, The Power of The Mind, Psychedelic, Scrap Attack om een paar voorbeelden te noemen zijn stuk voor stuk legendarisch. Tegenwoordig is ie hard trance aan het maken en wil het niet toegeven dat ie voor het geld gaat en big room gaat maken zoals Showtek een aantal jaar geleden. Hij heeft al 2 jaar niet meer op een van de grote festivals gestaan (Defqon, Decibel, Hardbass, Qlimax, Q-Base) en staat nu alleen nog maar bij guetta en nog wat andere te draaien. Zijn laatste nummer Shocker met W&W is ook niet meer eens hardstyle te noemen....erg jammer want hij kan goede muziek maken maar doet het niet....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...