Ga naar inhoud

CDAB 56 [LVI] Hans Sach heeft recht op een Singernaaimasjien


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo dus net de nieuwe PU zitten doorspitten. Zat al maanden hier op te wachten. Had zo graag mijn naam in mijn favo blad willen zien staat, maar sta er niet in. Het hele PU forum staat er in, behalve ik. Voel me echt genaaid. Heb zoveel goede momenten genoemd dat ze het waarschijnlijk als spam beschouwden ofzo, maar heb me gewoon netjes aan de regels en het woorden limiet gehouden. Wouter of wie dan ook van de redactie die dit leest, ik heb me echt lang niet meer zo teleurgesteld gevoeld. Voor een ander stelt het misschien niets voor, maar als klein jochie leek het me al cool om bijvoorbeeld in de Yo-Post! te staan. Ik ben 1 van de grootste fans van jullie blad, maar dat is na vandaag toch een stuk minder geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Squall: >De bebloede gang voor je tegen Gray Fox gaat, de dood van Gray Fox, het moment dat je tegenover MGRex staat, HIDEO. De dood van dat jochie in TWD De dood van Aerith Het Master Sword pakken in ALTTP Het luchtalarm in Silent Hill Intro van DKC 'Toasty' in MK Bison veslaan in SFII Alle Final Fantasy filmpjes PM die je controller en mem card leest Einde van Omnimusha 1 Echte naam vermelden graag Wouter: >Dan moet je toch echt 1 moment kiezen, Robert.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij stond er dat je niet moest spammen, wat dat betekent mag Joost weten, ik heb bijna alleen maar top momenten genoemd waarvan zelfs anderen zeiden dat er voor hun niets meer over was. Nee wat doen ze dan, gooien ze de helft van de top momenten vol met wat de redactie een top moment vindt. Ze hadden toch op zijn minst gewoon 1 moment kunnen uitkiezen voor een trouwe fan/PU lezer? Ik heb verdomme alle PU's nog in plastic en dubbele PU's die ik gewoon kan lezen. En nog iets, waarom krijg ik als trouw lid geen kartonnen kaart met alle PU's er op en de doorsnee klant in de winkel dat wel?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Enzevil, ah kom op man dat heb ik niet eens gelezen. Kon hij niet gewoon een PM sturen ofzo? Ik ga toch niet elke dag mijn oude reacties checken of wel? Ook zo leuk met dat systeem hier, dat je geen bericht krijgt wanneer iemand op je post reageert. En vooral Wouter weet wat het voor me betekend had, want ik heb het hem nog herhaaldelijk gevraagd of ik een keer in de PU vermeld mocht staan, toen hij voor mijn deur stond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stiekem stond er ooit een foto van mij in de PU, vond het wel geinig. Had iemand een foto van gemaakt en naar mij gestuurd. Overigens hoorde ik van iemand anders dat ik er een tijdje geleden nogmaals in stond, maar weet echt niet waarvoor dat was, hij helaas ook niet meer, kan 'm niet meer terugvinden.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...