Ga naar inhoud

CDAB 56 [LVI] Hans Sach heeft recht op een Singernaaimasjien


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee maar het slaat toch nergens op, als een gamer een paar kinderen dood schiet op een school wordt het constant genoemd dat het een gamer is en zal het de schuld van het gamen ook wel zijn en moet eigenlijk iedereen er mee stoppen. Maar als een stel moslims een half land uitmoorden uit de naam van Allah wordt het maar radicalen,fundamentelen of extremisten genoemd.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Heb een beetje respect voor elkaar. Het zijn niet alleen atheïsten en christenen die op deze website komen. Hear hear! Deze site is ook een broedplaats voor Syriëgangers en ik begrijp dat die in hun labiele mentale toestand best aanstoot kunnen nemen aan dit soort afgrijselijke posts: >Waarom noemt iedereen Is fundamentalisten of extremisten en niet gewoon geweldadige moslims.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij op het feit duidt dat er in de politiek (met name in de V.S.) veel ophef is geweest omtrent mogelijke verbanden tussen videogames en geweld/moord. Door zaken zoals de Columbine Massacre ontstond er her en der een negatief beeld t.a.v. videogames en gamers in het geheel, met pogingen tot het verbannen van gamen als gevolg. Dunne wijst erop dat men nu dus ook naar het groter geheel kan wijzen; namelijk het geloof. Maar verder ga ik er niet op in, want ik ken zat aardige gelovigen. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Heb een beetje respect voor elkaar. Het zijn niet alleen atheïsten en christenen die op deze website komen. En daarom moet ik mijn denkwijze maar voor mij houden, die totaal niet discriminerend, racistisch en aanstootgevend is. Ja daar kan ik wel wat voor voelen ja

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...