VictorDu Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Hier kun je de beste en grappigste teksten plaatsen van mede pu.nl-users. Als tweeluik op dit topic: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/punls-domste-quotes-500/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 WinterwonderlandBoy: >Was ook op hyves vroeger:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 >Nee DunneDraak op het 'Mag/Respecteer jij degene onder je'-topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Ramondebruyn1/Noatak >Respecteer eigenlijk iedereen. (Behalve als je Groot Trollmeester en Ad Hominem Adviseur Arendjan of één van z'n cohorten bent. (Arendjan, Kwakvusj, Ezio, MC of KlaasJan007.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Dat laatste moest ook in de quote :3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Workingplayer: >Dus voordat het bevestigd zeg ik de aloude wijsheid: fake and gay Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Fake en gay Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kappa132 Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Slotje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheJokesOnYou Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Aight pappi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Ik wist een betere quote van mijzelf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 > De titel verraadt het misschien al een beetje - Jas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 >Jij speelt met je privilege om op deze site te komen, vriend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 Nordin93 weet wel tegen welke persoon (levend of dood) hij FIFA 15 zou willen spelen >Tegen Kate Upton, zodat ik haar tenminste ooit een bal tussen haar benen kan spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skrumble Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 TheRussian: >Mooi zo, spellen zonder een single player modus horen keihard afgestraft te worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 >For real.. Met die pauper CoD spelen? Dan is een potje Spyro met m'n moeder hoogstwaarschijnlijk nog leuker. door Reudie Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 >Huh dat paard heeft twee lange piemels met een broek aan :S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 I still cri :'( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niel Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 >omdat dit pu.nl is en geen normaal forum... en sirieus alsof google nog niet bestaat.. >serieus >ik had t even snel gegoogled inplaats van een topic te open: hoe schrijf ik sirieus? Haha ik moet nog steeds lachen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 23 oktober 2014 Delen Geplaatst: 23 oktober 2014 Iets met zure druiven en een misgelopen moderatorschap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Therockbrothers Geplaatst: 23 oktober 2014 Delen Geplaatst: 23 oktober 2014 http://i.imgur.com/mWujjsW.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 http://i.imgur.com/fxlvUZF.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niel Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 >'Woordpoëet' Dit is geen woord... Nu twijfel ik of je er juist wel of juist niet een bent... Raul in reactie op Rikkert in de Pummunity Spreekt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 "Mijn tampon zit nog prima, in mijn rechterneusgat. Ik krijg onderhand namelijk een bloedneus van jouw redenaties." -Dr. Oetker. Het was iets in deze richting, nadat Nicka hem vroeg of zijn tampon misschien verkeerd zat. Onvergetelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 > **Uhurus:** En dit is een drol die praat. > **Squall:** lol, noem je jezelf nou een drol Uhurus? haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.