Ga naar inhoud

Het revolutionaire topic


stiffmeister

Aanbevolen berichten

Die mensen daar hebben minstens evenveel recht om te leven als jij, dat is wat ik bedoel te zeggen. "Apenlanden" zegt al genoeg over het bord dat er voor je kop zit. Verdiep je in die landen en je ziet dat het veel moderner is dan je denkt, met normale mensen. In wat daar gebeurt hebben westerse landen ook gewoon een grote rol overigens, en niet alleen een heldhaftige.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de situatie in Oekraïne begrijp je zeker wel?? Anders had je ook gezegd dat daar een bom op gegooid mocht worden, maar dat is dan weer zeker te westers voor je.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles jongen. Hierboven zeg je eerst "ik geef alleen mijn mening", vervolgens zeg je "nee niet mijn mening ik bedoelwat zou er gebeuren als al die 'apenlanden' platgebombardeerd zouden worden". Hier zeg je dus al dingen die tegenstrijdig aan elkaar zijn. Vervolgens zeg je "je kan aan arwndjans reactie zien dat hij aandacht wil", waarna je geen uitleg geeft hoe je dat dan wil zien (je gaat voor de persoonlijke aanval ipv tegenargumenten noemen, een teken dat je door jouw argumenten heen bent). Ps. Het enige wat ik hieronder zei was dat je mening nogal extremistisch en misselijk is, aamgezien dit dus precies is wat IS strijders denken, maar dan van het westen. Oja, je laatste reactie hieronder is weer een drogreden ipv een goed argument. Je kan je mening niet goed beargumenteren, wat allicht betekent dat je je er niet goed genoeg in hebt verdiept, of dat je gewoon de hersenen niet hebt (wat mogelijk is, aangezien al dat NL'se tokkievolk deze zelfde menijg als jij deelt)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dus ook gewoon argumenten geven om jouw mening te ondersteunen, want nu komt het gewoon over als een ondoordachte reactie. Dat is wat ik van je vraag. Precies zo'n reactie als je nu geeft had ik al verwacht, ik heb vaak genoeg discussies gevoerd met niet bepaald slimme mensen zoals jij (geen discussies dus eigenlijk, aangezien die mensen geen argumenten geven). Maar ik aanvaard je excuses, volgende keer even nadenken over waarom je ergens iets over denkt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, geef je argumenten en ik neem je serieus. Nu kom je over als de eerste de beste tokkie uit Duindorp, en ben je niet geloofwaardig. Jij hebt vast geen buitenlandse vrienden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jongen, ook al zou ik doorslaande argumenten geven, dan zouden we nog eeuwen doorlullen omdat jij altijd je gelijk moet krijgen. Daarom doe ik het nu op jouw manier. Dit is namelijk weer een nergens op gebaseerde reactie. Je hebt nog 0 argumenten gegeven, en je hebt nog nooit een discussie gevoerd met mij, of zelfs maar op deze site, dus je weet niet hoe ik reageer. Je zegt dit dus waarschijnlijk omdat je geen argumenten hebt :-)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...