Ga naar inhoud

Het daten topic


SW_POWN

Aanbevolen berichten

  • Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je moet ook helemaal niet op zoek naar een relatie joh. Laatste keer dat ik echt serieus ging daten werd ik na een maand ineens genegeerd en wilde ze niet meer en het lag niet aan mij je kent het wel.Sindsdien niet erg veel zin meer gehad om iets serieus te beginnen. Geef de mannenliefde anders eens een poging, die zijn niet zo complex.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Avant Na drie dates niet verder meer willen omdat je ex in je hoofd zit heeft niks te maken met elkaar kennen. Tuurlijk ken je elkaar niet zo goed na drie dates, zeker mij niet. @Raul Misschien wel, misschien niet. Ligt er compleet aan of je een masker op hebt of niet (figuurlijk gezegd). @Arendjan Nee, ik ben hetro, ik heb geen interesse in mannenliefde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Na drie dates niet verder meer willen omdat je ex in je hoofd zit heeft niks te maken met elkaar kennen Misschien bedoelde ze het letterlijk en was ze hem net genadeloos aan het deepthroaten >Nee, ik ben hetro, ik heb geen interesse in mannenliefde. Ik ben bang dat er niets anders op zit >Hun wegen zijn ondoorgrondelijk Je zit ook verkeerd, je moet het tunnelstelsel hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha het lag uiteindelijk echt niet aan mij. Kan ook niet want ik ben perfect en dat is precies wat je moeder vannacht tegen me zei.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n stomme eerste zin om in de tweede zin zo'n enorm stomme grap te maken. Je zakt echt met factor twee in mijn achting. Twee is overigens ook het dagaantal dat zaadcellen kunnen overleven in de uterus. Je krijgt een broertje/zusje!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot Ramon ben ik geen autodidact maar ben ik op dit moment daadwerkelijk bezig met een opleiding tot arts wat mij dus het recht geeft om deze anatomische termen te bezigen. Zie je in de spreekkamer x

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

*zie je in de spreekkamer als ik de navelstreng van je nieuwe broertje/zusje doorknip en vrolijk op de foto ga met mijn nieuwgeborene.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er allang mee gekapt. En dat ze niet kwam opdagen bij een date was natuurlijk een grapje. Maar (om een best logische reden) appte ze me gisteren opeens weer. Heb nu gezegd dat ze me alleen mag appen als ze weer wat wil afspreken. Want geloof het of niet, ik vond haar echt leuk dus ik sta daar nog steeds voor open, maar ik heb geen zin in gedoe via whatsapp.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...