Ga naar inhoud

Abonneren en verlengen


Prik

Aanbevolen berichten

Beste lezer, Afgelopen zaterdag heb ik uit pure verveling een pu gekocht op het station. De luchtige schrijfstijl bevalt me wel en ik heb er veel plezier van gehad. Ik zat eraan te denken om een abonnement te nemen. Zoals jullie weten kan je een spel bij een nieuw abonnement krijgen of als je je abonnement verlengt. Aangezien alle abonnementen doorlopend zijn vroeg ik me af hoe dat verlengen precies zat. Na even zoeken op deze site zag ik al vrij snel dat je er dan voor kiest om gelijk een extra jaar te betalen om een spel te krijgen. Wanneer je abonnement dus net automatisch verlengd is tot november 2015, zou je hem moeten verlengen tot november 2016 om een spel te krijgen. Nu vroeg ik me af wat er gebeurt als je er na 6 maanden voor kiest om je abonnement te verlengen. Als ik in februari 2014 al aangaf dat ik van november 2014 tot november 2015 het blad wil ontvangen (en dus een spel krijg), gaat de automatische verlenging daar dan nog een keer overheen waardoor het abonnement dan tot november 2016 loopt? Als dit niet het geval is, is op tijd verlengen dus ongelooflijk in je voordeel. Ik hoop dat deze vraag niet al te vaak voorbij is gekomen, ik kon geen antwoord vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...