Ga naar inhoud

Wie op deze website verdenk jij van corruptie en seksuele intimidatie?


Geel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Sorry Uhurus, dat ik hier niet elke seconde van de dag aanwezig ben om aan jouw verwachtingen te voldoen. Maar ik doe het wel hoor, compleet met mijn reactie op jouw stuk, ongecensureerd. En hoezo het enige wat ik nog kan? Ik kan hele weken vullen met een spiegel voor je dikke kop houden. Mods, hij vroeg het zelf. Niet dat er veel mensen zijn die hier op zitten te wachten: Uhurus schreef: > > Ha Squall, ik wilde nog even een kleine mededeling > > doen. > > Antwoorden hoeft niet, wat niet weet, niet deert > zeker? > > :-) > > > > Kijk, ik weet van mezelf wel dat ik het soms door > mijn > > 'gejank' erger maak dan het eigenlijk is, en ja, dat > is > > leuk. Ambiance in de keet, maar zelf slachtoffer > zijn > > is minder leuk:-) > > > > Je weet toch Squall dat toen ik hier voor het eerst > > opdaagde, niet eens wist wat een forum was. > > Hou je maar eens recht terwijl je het ook allemaal > wil > > leren begrijpen. > > Ik had dus geen ervaring, en volgens mij, zal iemand > > met echte ervaring (zoals jij, ben ik van overtuigd, > > kan me alleen niet voorstellen in hoeverre mate) het > > altijd winnen van iemand zonder ervaring, maar wel > een > > sterke persoonlijkheid heeft. > > Want ik heb het allemaal op eigen persoonlijkheid > > moeten doen. > > > > Eerst en vooral, als je hier dan binnenkomt, na tien > > jaar trouw het magazine gelezen te hebben, is het > even > > slikken dat alles waar PU uit leek te bestaan, hier > > niet meer gelde. > > Weg objectiviteit, weg lezer verwennen, > > scheldwoorden... > > Dat maakte het allemaal iets moeilijker te verteren. > > > > Echter heb ik wel zelf veel bijgeleerd op mezelf, of > > dit heel veel is, of weinig in jouw ogen, is geheel > aan > > jou. (Ben wel benieuwd natuurlijk, maar misschien > ooit, > > dat we wel eens echt spreken, geen enkele haast) > > > > Normaal jank ik niet meer, maar toch zijn er enkele > > uitzonderingen, en deze moet ik leren voorzien voor > ik > > aan iets begin, kijk. > > Ik heb namelijk gemerkt, dat ik vooral begin te > > 'janken' ;-) als ik er zelf zeer veel werk > ingestoken > > heb. > > > > Ik had het voor het eerst gemerkt met die > > 'perspectief'-tekening die ik in Paint gemaakt had. > > Werkelijk, een klote, pruts en plakwerkje van drie > > uur. > > Als ik die vervolgens post, verwacht ik niet de > hemel > > ingeprezen te worden ofzo, :-) neen, maar ik hoop > dan > > dat er iemand begrijpt hoeveel werk ik hierin > > ingestoken had, en alleen dat even appreciëerde. > >
Link naar reactie
Delen op andere sites

> > Natuurlijk weten jullie hoeveel werk ik daar > ingestoken > > had, maar ik ben op dat moment niet objectief meer. > > Ik was nog steeds in een pisbui van dat gekloot in > > paint. > > Slechte attitude dus, en dat, kan als ik vervolgens > > begin te reclameren, voor jullie (die objectief > kijken) > > misschien heel zielig of triestig overkomen. > > Wel, het is niet dat, het is hoeveel ik heb zitten > > kloten in de eerste plaats:-) > > > > Nu weet ik ondertussen, dat dit voortdurend gebeurt, > > omdat soms ik degene ben die objectief meekijkt en > merk > > hoe desbetreffende persoon dat in de zaak verwikkeld > > is, gewoon zichzelf niet meer is. > > Nu is dat wel normaal denk ik hé Squall, op een > forum > > als dit. > > > > Ik moet dus alleen maar leren (niet minder hard > werken, > > dat is niet de oplossing) ook met dingen waar ik > zeer > > veel tijd in heb gestoken, ook objectief te blijven. > > Niet gemakkelijk hoor man, maar ik weet dus toch > > waaraan ik kan werken, en dat is al iets denk ik. > > > > Ik denk dat als je je in mijn plaats indenkt, met > mijn > > noob-skills, en vervolgens uren aan iets werk, het > > moeilijk te verteren is om niet meer dan dat-een > teken > > van appreciatie-te geven. > > Goed, slecht, kut, dit en dat... Speelt geen rol, > als > > (in mijn noob-ogen) ik maar kan voelen dat de moeite > > die ik ervoor gedaan heb, gewaardeerd wordt. > > > > Dat is misschien ook een verkeerde instelling, omdat > ik > > dat namelijk niet kan verwachten. (of eisen) > > Bijkomend pijnpunt Squall, en dat mag je gerust > weten, > > is dat ik PU alleen maar mijn dankbaarheid wil tonen > > omdat zij de 'zwaardere lectuur' die ik als > > negen-jarige nodig had, aanboden. > > En je weet, combineer dit iets met wat je werkelijk > > interesseert, (games) en men leert vliegensvlug. Ik > > schreeuwde onbewust voor verdere taalontwikkeling, > en > > zij boden dat. > > Bovendien hanteerden zij ook een soort van > educatieve > > opvoeding, men moest in de Yo!Post niet met vragen > > afkomen als: 'wat wil collition detection zeggen.' > > PU was soms best grof in haar antwoorden:-) > > hoezeer ik sommige gamegerelateerde woorden ook wel > > wilde weten, is het nooit bij me opgekomen om een > brief > > te sturen met die vragen erin, omdat ik wist, dat je > zo > > niets bijleert. > > Men kan dan bijvoorbeeld Antwoorden krijgen op drie > of > > vier woordjes die je niet begrijpt, maar ben je hier > > mee geholpen dan? Neen! Want de maand erachter, sta > je > > daar weer voor nog meer woorden. > > De educatieve opvoeding vertelde me: "Vertrouw ons, > en > > lees." > > Ik wist natuurlijk niet dat ik het later wel > allemaal > > zou begrijpen, maar ik vertrouwde ze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> > Alles wat PU me heeft geleerd Squall, probeer ik uit > > pure dankbaarheid door te laten schijnen, en ho ja, > die > > is verschrikkelijk groot en sterk. (anders was ik al > > weg niet?:-) > > Want wat zij mij gegeven hebben... > > Ik vermoed dat ik hen voor de rest van mijn leven > > dankbaar zal blijven. > > Geen doel, laten voelen hoe dankbaar ik ben. Doelen > > vormen zich vanzelf wel. > > In feite, ja, ik schrijf meerdere boeken > > tegelijkertijd, maar mijn einddoel is niet om een > > gevierd schrijver te worden of zo (wat ik in jou > ogen > > toch nooit zal worden:-p > > Neen, ik beleef mijn einddoel nu! > > Ik kende de les al, maar heb ze nu ook echt > begrepen, > > de weg ernaar toe is uiteindelijk veel belangrijker. > > (in principe kan je dit doortrekken op je hele > leven) > > > > En genieten dat ik doe! > > Ooit is het wel de bedoeling om een boek uit te > > brengen, jazeker, en deze zal moeten draaien rond > > mensen inzichten verschaffen die ikzelf gevonden > heb, > > en vervolgens gedetailleerd uitleg, en net die > dingen, > > waar niemand op kan antwoorden, maar op onbewust > niveau > > vaak denkt. Ik weet het, het kan wat pretentieus > > overkomen, maar op deze manier heb ik al zeer veel > > 'zelfrelativerende' kennis vergaard. Dat is ergens > ook > > waar hé? > > > > Ik zal zien waar het me brengt, en ondertussen > genieten > > als een malle. Ik zou mijn boek wel liefst voor mijn > > 85ste uitbrengen;-) > > Zoals ik zei, dat boek is niet het hoofddoel, de weg > > ernaar toe wel, en ondertussen genieten van vele > > soorten schrijfstijlen die ik kan hanteren, en > > uitbreiden en een duidelijker beeld krijg (hopelijk, > > met de jaren) van hoe het boek aan te pakken. > > > > Denk je eens in, als ik nu een boek wil schrijven, > (dat > > gaat als ik wil) hoe bepaal ik in welke schrijfstijl > ik > > het hele boek ga schrijven? > > Dit man, is momenteel nog een groot vraagteken. > > Werkelijk een luxeprobleem, maar ik > benadruk:probleem! > > > > Omdat het me ook tegenhoudt, maar dat is dan maar > zo, > > zal later wel zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> > PU heeft me de ontwikkelde schrijftaal aangeboden, > en > > dit is voor mij van onschatbare waarde. > > Je begrijpt dus Squall, als ik nog eens jank, (ga > het > > toch proberen te vermijden nu, maar dat zeg ik al > > 15jaar;-) dat er op de achtergrond heel wat meer > speelt > > dan op het eerste zicht lijkt. > > > > PU's vorm van educatieve opvoeding, merk je als noob > > ook hier op de site. Ze volgen net hetzelfde > principe: > > 'jij bijt door, of jij leert niets.' > > Hier is inderdaad niemand dat je handje komt > > vasthouden:-) > > Leren, door te doen, ondergaan, vallen, en weer op > > staan. (Maar wel al geleerd hebben dat 'vallen' niet > > bepaald een schande is:-) > > > > Groeten Squall, wel, deze info krijg je van mij, ook > al > > kan je die misschien voor andere doeleinden > gebruiken. > > (weet ik veel) > > Dat staat op de achtergrond, ik hou ook heus wel > > rekening met wat ik zeg in je pm:-) > > Neen, dit is voor jou! Omdat ik denk hé, dat jij ook > > zeer veel hebt meegemaakt en zo'n mensen, als ik > kan, > > best wel iets wil geven. (behalve geld, ik ben zelf > een > > holbewoner dat via een telenet-hotspot hier komt > > posten, en ze jagen me overal na een halfuur weg) > > > > Ik merk het aan je taal Squall, je hebt dingen > gezien, > > meegemaakt, of kent de milieus. > > > > Laters! xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Squall schreef: > Probeer nou eens niet heel je levensverhaal tegen > iedereen te vertellen, nobody cares, of doe het snel. > > De rest...ik ga er niet eens op in. Ik denk echt > eerlijk waar dat je nog bezig bent met ontwikkelen waar > anderen al mee bezig/klaar waren toen ze rond de 20 > waren. > > Misschien was er een storing in je opgroeiing ofzo, dat > zou kunnen, maar ga eens hard aan de slag met > zelfreflectie en het inleven van anderen en hoe anderen > naar jou kijken en wat normaal is. > > Ga daar maar wat boeken over lezen. Die lering gaat een > paar jaar in beslag nemen. > > Succes xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze community poogt niet de schrijfwijze of normen en waarden te hanteren welke in het blad gehanteerd worden. Het is dan ook niet passend dezelfde verwachtingen op beide plateaus te hanteren. @ontopic Ik raak bij het ontwaken soms geïntimideerd door mezelf.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...