All_is_connected Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Post hier je vlekken en laat anderen associëren! Wees zo specifiek mogelijk in je de beschrijving van wat je waarneemt. Hier de eerste:  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Vulva Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 Leuk die verscheidenheid aan associaties! Zag zelf een Farao op een voetstuk. Hier nog één: http://blog.lib.umn.edu/meyer769/section16&17/rorschach.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 voetloze foetussen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Aah, ik was vergeten dat je ook over de minder fijne kanten van het leven uiteraard geen (flauwe) grapjes mag maken. Bedankt voor het rechtzetten, huilie! :'( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Ik dacht aan een gebakken eitje. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.