Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hebben jullie ook een hekel aan de gamemania? De "deals" zijn vaak geeneens een deal aangezien het ruilen van een 3ds helemaal geen koopje voor jezelf is. Vaak zijn de games ook nog duurder en is je inruil van je game al helemaal een lachertje. Maakte ook nog iets anders mee : had zelf toentertijd the last of us die in de winkel nog 60 euro nieuw kostte en 50 2e hands. Kreeg er bij inleveren 20 euro voor. Toen dacht ik al wtf. Kwam een man binnen die een 2e hands Last of Us in zijn handen had, waarop ik attendeerde dat hij die van mij ook mocht overnemen. Komt er een medewerker naar mij toe dat ik weg moest, dat allemaal niet mocht en dat hij zelfs de politie zou bellen haha. Ik had gezegd dat hij dat best mocht doen, want wat wil de politie doen dan? Toen toch maar weggegaan en buiten uiteindelijk het spel voor 40 verkocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het inruilen van de 3DS een goede deal. Je hoeft niet per se een duur spel in te leveren, je kan ter plekke een tweedehands poepspel van €5 kopen en die inleveren. Als je dan €100-€5 voor een 3DS krijgt, is dat op Marktplaats moeilijk te evenaren. Ik begrijp dat het personeel dat niet tof vindt, maar politie erbij is natuurlijk overdreven. Dat tweedehands spellen weinig opleveren wist ik al, maar €20 voor een anders duur spel is wel weinig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze mogen ook weigeren staat er bij de kleine letters. Als 5 euro tip zou ik dan pes11 aanraden, soms zelfs goedkoper dam 5 euro. Nou ja het meest irritante aan de gamemania is dat de prijzen toch gewoon veels te hoog liggen en oja nog iets : wat je volgend gm alleen bij de gm bij een pre order krijgt, zit er ook bij andere winkels bij. Waar Unity voor de ps4 er 65 euro kostte, heb ik hem netjes bij de Bart Smit voor 52 euro gekocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi. Ten eerste, wat Maanwel zegt, 100 euro (min poepspelletje) is een hele mooie prijs om te krijgen hoor. En dat weigeren gaat niet zo zeer om de games, meer om het apparaat zelf (moet natuurlijk wel een beetje in normale staat zijn). Ten tweede, ja logisch dat niet alle nieuwe games even goedkoop kunnen zijn als Mediamarkt etc., die hebben ook winst op heel veel andere producten, GM maakt zo goed als al hun winst uit games, dus een hele lage marge om mee te gaan met de concurrentie is een slechte zaak. En dat je er weinig voor krijgt voor een nieuwe game is ook niet heel gek, er komt zo veel bij kijken dan alleen 20 euro inkoop en hem verkopen voor 50 euro. Het is een winkel die ergens aan moet verdienen, dus als je meer er voor wilt krijgen moet je gewoon niet lui zijn en het op Marktplaats proberen. En je vind het zelf niet raar dat het personeel dat niet echt goed opneemt al doe jij wat je zegt? Dat is volgens mij gewoon strafbaar, anders kunnen mensen net zo goed een tas met games meenemen naar de GM, en dan vervolgens daar hun games gaan verkopen aan klanten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl iedereen afgelopen weekend massaal naar zijn lokale game boer is gerent om een Majora masker op z'n kop te zetten, ben ik met een andere 3DS Zelda titel naar huis gegaan. A Link Between Worlds. Wat heeft die game mij positief verrast! Was helemaal vergeten hoe fijn en vlekkeloos zo'n top-down view Zelda werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...