Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb 'm zojuist gekocht. Voor zover ik weet kan Galaxy gestreamd worden op de Gamepad, of je 'm voor Wii of VC hebt, dat maakt niet uit. Besturen met de Gamepad kan, voor zover ik weet, niet. Nintendo kondigde aan dat het met spellen kan die op de Wii met Classic Pro Controller ([lijstje](http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_that_use_the_Classic_Controller) konden, zoals de voor VC aangekondigde Sin & Punishment en Pandora's Tower. Galaxy promootte de motion controls, dus ik denk niet dat het kan. Je kan wel de motion sensor balk van de Gamepad gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: Ik heb nu 2 weken vrij en wil een nieuw spel voor mijn wii u. Ik zit te twijfelen tussen hyrule warriors en super smash bros. Super smash heb ik ook al voor de 3ds dus weet niet of het het waard is om die nog een keer voor de wii u te kopen. Hyrule warriors lijkt me ook lachen, maar weet niet of die een lange speelduur heeft. Wil ook meteen beginnen met het verzamelen van amiibo's dus weet niet of een van de twee games meer met amiibo's doet. Kortom welke zouden jullie voor me kiezen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Supers smash bros doet het meest met de amiibo, je krijgt als je je amiibo inscand een soort digitale fighter (welke hangt natuurlijk af van de amiibo je gebruikt). Dit poppetje kan je levelen en items voeren, hij leert ook van de speelstijl die jij gebruikt. Het verandert niet heel veel aan het spel maar het is wel een leuke toevoeging. Hyrule Warriors is compatible met dezelfde ammibo als Smash bros, Link geeft je de spinner (van twilight princess) als ingame wapen, de rest van de amiibo kan je dagelijks inscannen en geven dan rupees of een willekeurig wapen. Welke leuker is, is heel afhankelijk per persoon. Als je meer een singleplayer-game zoekt zou ik Hyrule Warriors kopen, Smash is het leukst met vrienden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om hieraan toe te voegen, de Zelda-amiibo geeft je hogere level wapens en Hyrule Warriors heeft een redelijke korte storyline maar vele andere modi. De meest uitgebreide is Adventure Mode waarin je de map van Hyrule uit de Legend of Zelda voor NES over moet gaan om verschillende challenges te doen, je kunt hier extra personages in unlocken en nieuwe kostuums. Er is heel wat DLC voor de game en elk DLC pack voegt zo'n nieuwe map toe en andere dingen. Wat betreft Smash, die is inderdaad leuker met vrienden maar de online werkt ook beter (in tegenstelling tot de 3DS versie). Ik vind het zelf leuk om veel trophies te unlocken in Smash en speel daarom nog steeds veel singleplayer modi. Het is inderdaad wat je zelf leuker vindt, naar mijn mening heeft Hyrule Warriors heel veel singleplayer content en Smash heeft erg veel multiplayer content en voldoende singleplayer content voor het halen van 100% in de game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Club Nintendo verdwijnt. Daar zit ik dan met mijn klein 7.000 punten en een (as usual) super matig aanbod van Nintendo, ik heb sinds ik lid ben echt nog nooit een zinnig product gezien daar. Maarrrrrrrrrr. Ik zie net op youtube dat ze in de USA ook WiiU virtual consoles kunnen krijgen voor de punten. Ligt het aan mij of kan dat niet in Nederland? Ik zie alleen Wii kaartjes, en bij mijn weten kan ik daarmee alleen VC's kopen vanuit de oude wii-shop en moet ik die dan spelen in mijn wii-menu met wii-controllers of mis ik iets?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wii Punten kun je gebruiken in het Wii Winkelkanaal voor Virtual Console titels. Deze kun je dus spelen op je Wii U (via het Wii kanaal en énkel met een Wii Classic (pro) Controller, GameCube Controller of in enkele gevallen met een Wii Remote). Je kunt deze titels dus niet spelen via je Wii U Controllers! Wel zijn er in de Wii U Eshop bepaalde Virtual Console titels te vinden. Deze kun je echter niet kopen met de punten; hiervoor betaal je gewoon met geld. Misschien dat Nintendo de Wii Punten in de toekomst omzet naar een betaalmiddel voor titels in de Wii U Eshop, maar daar weet ik voor zover nog niets van en daar zal ik dus ook niet 100% van uitgaan... Heb je het overigens echt over Punten? Sommigen verwarren dit namelijk met sterren. Met sterren kun je daarentegen fysieke producten aanschaffen via de Nintendo website. Ook kun je sterren om laten zetten naar Wii Punten (400 sterren = 100 punten).
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het over sterren die ik bij club nintendo verdiend heb. Aangezien ik niet into merchandise ben, dacht ik, ik koop alleen wii-kaartjes van mijn sterren voor SNES games. maar die kan ik dan dus niet eens spelen op de console waarmee ik die sterren verdien, tenzij ik oude controllers erbij koop (wiiU classic pro is dus niet compatible?) en dan geen moeite heb met het feit dat ik mijn hele wiiu moet omzetten naar wii-modus (duurt lang, is gewoon heel erg omslachtig voor iets wat de wiiu zelf ook kan). Je zou bijna zeggen dat ze bij Club Nintendo zelf ook vergeten zijn dat wiiU hun nieuwe console is. awkward...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup, dat is helaasch het vervelende van dit huidige systeem. Deze NES, SNES, N64, etc. titels kun je alleen spelen via het omslachtige Wii Kanaal met een compatibele controller (zoek naar de Wikipedia over Virtual Console Controllers Wii), wat dus die oude Wii-controllers zijn (Wii Remote, GC-Controller en Classic Wii of Classic Wii Pro controller). Om het nóg lastiger te maken, zijn bepaalde titels niet speelbaar met deze genoemde controllers (je kunt Pokémon Snap 64 bijvoorbeeld niet spelen met de Wii-Remote)...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso moet je ze ooit beide halen. Zelf zeg ik nu Super Smash Bros Wii U, aangezien dat toch echt wel een must have is voor de Wii U, ondanks je de 3DS versie hebt. Hyrule Warriors moet je later dan ook nog wel binnen sleutelen als je interesse hebt. De game zijn optimalisatie is slecht, maar de co op is geweldig. De story mode heb ik nu zo'n 6 uur inzitten en het is wel geinig, maar de gameplay is het leukst. Adventure mode moet ik nog aan beginnen, maar daar hoor ik veel positieve reacties over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Skyrim mainquest uitgespeeld, toen bij mij het gevoel (lees: de hoop) naar boven kwam dat de nieuwe Zelda U ook een uitgebreid loot&gear-systeem zou krijgen. Aangezien de wereld ontzettend groot zal zijn, verwacht ik stiekem talloze enemies en objecten etc. waarmee je Link kunt upgraden. Tegelijk bedacht ik me dat dit niet zozeer de manier is waarop de (vaak lineaire) Zelda-games gespeeld worden... Weet iemand hier toevallig iets meer van?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik hier uit terug kan halen (uit de Zelda games die ik heb gespeeld) is het upgrade systeem van Skyward Sword, hierbij had je allerlei voorwerpen gewoon los op de grond liggen, werden gedropt door enemies of gevonden in chests. Je kon hiermee je arsenaal upgraden. Ik zou ook graag een Skyrim-achtig loot systeem terug zien, moge het grotten met kisten zijn of kleine kampen van vijanden. Wat betreft gear, ik zou het erg gaaf vinden als je met redelijk moeilijk te vinden items bepaalde buffs aan je kleding kan toevoegen (meer attack power, meer defense etc.). Er is niet echt (naar mijn weten) een vergelijkbaar systeem in een andere Zelda game. Off-topic: 500 POST HYPE!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...