Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha wtf XD. Ik vond ff zo'n nintendo site dus ik zat een beetje te lezen, en ineens ''Thanks maanwel''. Maanwel is everywhere, there is no escape. Kijk de laatste zin van het artikel :P. http://mynintendonews.com/2015/01/09/club-nintendo-nintendo-europe-is-sending-out-a-second-wave-of-new-nintendo-3ds-ambassador-systems/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk zo'n gevoel dat we geen nieuwe generatie DS meer krijgen. Na de DSi XL kregen we ook geen nieuw model. Ik denk dat de N3DS eerder op de markt is gebracht doordat Nintendo luisterde naar feedback van hun fans (Amiibo Support, 3D van uit een kijkhoek, maar een pookje op de 3DS, enzovoort). Anyway, ik raad het gewoon aan. Als je echt zo nodig een groter scherm wilt, kan je beter voor de N3DS gaan die nog minder laadtijden heeft ook. Enige is dat 2015 nou niet het beste game jaar voor de 3DS wordt. Dus je kan ook een jaartje wachten en een N3DS tweede hands kopen, wanneer de meer toffe nieuwe spellen zijn. Of natuurlijk een N3DS en je backlog inhalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de New 3DS XL halen als ik jou was. Ik vind de normale 3DS absoluut niet fijn gamen en dat is de reden dat ik een 3DSXL heb. De overstap van 3DSXL naar New 3DSXL is beetje overbodig denk ik, maar mocht er een speciale inruil actie komt zou ik het misschien overwegen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...