Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

Ik heb ook alleen een Wii U en 3ds, en ik mis ook geen ps4 (oke een klein beetje voor Final fantasy, kingdom hearts en shadow of mordor) Het is wat Maanwel zegt, hangt af van je interesses, maar waar is dat niet het geval ;-) TBH ik geef niet om de laatste paar mario games, sunshine was voorlopig de laatste die ik echt veel gespeeld heb. Heb die voor de WiiU van een download actie, maar vond het niet lekker spelen.. kon niet echt mn vinger er op leggen, maar bij elkaar heb ik toch al een aardig stapeltje wiiU games liggen. Ik denk dat als je ook maar een sprankeltje nieuwschierigheid in zit voor de genoemde games (anders post je hier niet) dat je je er wel mee zult vermaken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fijn, perrongeluk op 'verstuur' gedrukt. Hierbij het verhaal volledig: Jazeker. Er zijn een aantal spellen die het écht waard zijn. De must-haves voor mij zijn: Super Smash Bros for Wii U, Super Mario 3D World en Captain Toad. Mario Kart 8 en Zelda Wind Waker zijn ook erg vermakelijk. Oh ja, en de nieuwe Zelda in 2015 wordt ook awesome. Ik zou inderdaad zoals Maanwel zegt lekker op YouTube gameplay opzoeken van deze spellen. Een Nintendo is een ideale console voor erbij, zeker met vrienden op de bank. Sommige spellen zijn simpel en effectief, die kijken juist naar gewoon plezier geven. Mij spreekt het erg aan en ben écht blij met m'n WiiU.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Games zijn echt goed ja. Het enige is dat het je moet liggen. De gameplay is namelijk vrijwel altijd het zelfde met genoeg vernieuwingen om games zoals Mario Kart en Super Smash Bros toch GOTY's (imo) te maken. Vergeet dan niet de heerlijke muziek en vele details in een game, of titels met kapot veel bugs (Driveclub, bijvoorbeeld). Aangezien de launch games slecht verkochten, kan je die titels goedkoop krijgen, plus.. Nintendo heeft acties waarbij je games gratis krijgt. Aangezien je noh nooit eerder Mario gespeeld heb, raad ik Wii U nog meet aan. Voor 250 euro heb je een Wii U en twee games, goeie deal, niet? Het is mijn favoriete console en samen met een PS4 lijkt het me de ultimate combo. Zelfde voot PC / xbox One met Wii U, aangezien dat appataat geweldig geschikt is voor je tweedr console.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik hier de zoveelste ben met een vraag, maar ik wil het toch even weten. Ik zit al een lange tijd te kijken voor een nieuwe DS, maar ik weet niet of ik een 2DS of een 3DS zou halen. De 2DS is natuurlijk goedkoper dus wilde ik die halen zodat ik een groter budget heb voor de games. Dus wilde ik even vragen of er iemand hier ervaring heeft met de 2DS qua de ligging in de handen aangezien het een aparte vorm heeft. Of is het toch beter om iets meer uit te geven voor een 3DSXL?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mensen ik hoop dat jullie mij wat kunnen verduidelijken aangezien ik het online niet echt goed kan vinden. ben op het werk momenteel dus mag ook eigenlijk niet op prive sites zitten... maarja, voor PU een uitzondering :). ik wil een Wii U gaan halen maar ik weet niet goed hoe de multiplayer werkt (offline, enkel scherm en console). welke extra controllers heb je hiervoor nodig? nog zo een gigantische gamepad of lukt het ook gewoon met een Wii/Gamecube controller? (dit omdat ik samen met mijn vriendin wat games wil doen) verder, wat raden jullie aan als extra accesoires voor de Wii U? Thanks in advance! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mensen ik hoop dat jullie mij wat kunnen verduidelijken aangezien ik het online niet echt goed kan vinden. ben op het werk momenteel dus mag ook eigenlijk niet op prive sites zitten... maarja, voor PU een uitzondering :). ik wil een Wii U gaan halen maar ik weet niet goed hoe de multiplayer werkt (offline, enkel scherm en console). welke extra controllers heb je hiervoor nodig? nog zo een gigantische gamepad of lukt het ook gewoon met een Wii/Gamecube controller? (dit omdat ik samen met mijn vriendin wat games wil doen) verder, wat raden jullie aan als extra accesoires voor de Wii U? Thanks in advance! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>"ZELDA U": THE WORLD WILL CHANGE AND BE AFFECTED BY WHAT YOU DO Another interview popped up with Shigeru Miyamoto, this time from “The Associated Press”, and we got to learn something truly fascinating about the upcoming Zelda title. When asked about what his strategy was for the new Zelda game coming out for the Wii U, this is what he replied with: "One of the main things we wanted to do was go back to the open-world concept of the original “Zelda” games and design with that in mind. That’s really the direction the team is going in. This time, we’ve brought back Link’s horse, Epona, and his bow and arrow, but what we’ve decided is really fun is being able to freely walk around in this world and choose what you want to do and how you want to explore. I can’t talk much about it, but one of the things we’re working on right now is that, as you play, the world will change and be affected by what you choose to do.” Did you read that? That last part? I sure hope so, I bolded it for you. Just to be on the safe side, let me reiterate that for you: “The world will change and be affected by what you choose to do." Read it now? Ok, good. That is insane! Ever since the release of A Link Between Worlds and Hyrule Warriors, we’ve seen the development team slowly straying away from the usual Zelda Formula. They’ve been taking it one small step at a time, making sure the players have a smooth transition into getting Zelda games with different gameplay mechanics. Up until this moment, we thought that the return of the original Zelda game’s huge, open world was Zelda U's way of doing that, but apparently there's much more to it. I’m going to try and not get ahead of myself here [too much]. While this sounds like it has amazing potential, it could very well be something small or that’ll blow up in our face. Still, it shows a lot of promise, and I am extremely anxious to hear more on the subject!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil tussen 2DS en 3DS is het scherm (geen 3D, wel 3D), de 2DS kan je niet dichtklappen, maar heeft ook slechter geluid (behalve met koptelefoon, enzovoort). Ik raad zelf 3DS XL aan en zou (persoonlijk) niet wachten op een New 3DS. De New 3DS biedt namelijk Amiibo support (krijgt 3DS (XL) ook, maar dan via een soort 'skylander' platformpje.), een scherm die je gezicht volgt zodat het 3D beter afspeelt, een betere CPU (tot nu toe maar een game die daar gebruik van maakt en dat is de Xenoblade Remake, echter komt er wel een exclusief iets voor de Majora's Mask remake). En je kan de achterkantjes verwisselen met andere achterkantjes. Mja, niet zo heel spannend dus. Bovendien verwacht ik een duur prijskaartje hier vergeleken met de 3DS (XL) zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor de informatie en inderdaad BoemerHD niet heel veel speciaals aan de New 3DS als ik het zo zie. Ik denk dat ik dan wel ga voor een 3DS XL, maar zal het dan niet zo zijn dat er exclusives uitkomen voor de New 3DS zoals Majora's Mask of komen alles games nog gewoon uit op de 3DS XL?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Normale wii remotes werken gewoon voor alle offline multiplayer games, ja. Gamecube werkt alleen met Super Smash Bros en je hebt er een gelimiteerde adapter voor nodig. Aanradertje is wel de Wii U Pro controller, welke erg fijn is voor de meeste games als Zelda, Mario etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb CoD:BO2 op Wii U, dus kan je misschien wel helpen. Zelf speel ik meestal met Wii U Pro Controllers en een Wii U Gamepad. Als je met z'n tweeën speelt is er met die combi zelfs geen splitscreen nodig, omdat de ene speler dan het hele Gamepadscherm gebruikt, de andere het volledige tv-scherm. Wii U Pro Controller is erg fijn met CoD. (De oude) GameCube-controller is niet mogelijk, Wii controllers wel volgens mij, maar dat heb ik nog niet getest. De Wii U Pro Controller raad ik ten zeerste aan. Werkse nog!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ieder nieuwtje wat ik lees over Zelda Wiiu kijk ik meer en meer uit naar die game.Ben echt wel benieuwd of die veranderingen iets teweeg gaan brengen.Mezelf maar niet al te hoge verwachtingen opleggen,dan kan het alleen maar meevallen toch? Het is alleen zo moeilijk met dit soort nieuws.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Majoras Mask HD bevat alleen exclusieve nieuwe functies. Welke deze zullen zijn is nog niet bekend. Ga er maat van uit dat deze functies niet naar de 3DS komen, omdat meet mensen dan de motivatie krijgen om de New 3DS te kopen. En er komen zeker exclusieve games voor de New 3DS uit. Tot nu toe is dat er maar echter een; xenoblade chronicled 3ds. Ik verwacht zelf niet dst er heel veel exclusieve games hiervoor komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds geen een Zelda me teleur heeft gesteld, heb ik ook hoge verwachtigen van Zelda U. Voornamelijk omdat ze een gigantische grote stap nemen; terug naar de roots. Het exploren van dungeons maar dan zelf hoe je het wilt. Mij maakt dat zelf niet zo veel uit, ik vond Skyward Sword namelijk geweldig (al zou een grote kaart en meer verkennings opties met meer sidequests wel tof zijn geweest). Er is nog vrij weinig bekend over de nieuwe Zelda U, helaas. Naast deze nieuwe feitjes weten we niet waar het verhaal over gaat, hebben we op de E3 trailer na geen HD beelden gezien (directe gameplay), geen Dungeons, weten we niet duidrlijk of Motion Controls terug zijn in Zelda (Link houdt zijn zwaard in zn rechterhand zoals in Skyward Sword en TP, die beide gebruik maken van Motion Controls), of schepen en treinen een rol gaan spelen, of er veel te ontdekken valt, of er meerdere steden zijn, of crafting aanwezig is, enzovoort. Een grotere kaart zit nu wel snor, maar de wereld moet wel levendig zijn en veel te ontkennen natuurlijk. Maar zoals ik al zei, geen een Zelda heeft me ooit teleurgesteld en dat gaat deze ook niet doen. Ik kan niet wachten in ieder geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...