Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Help jongens, welke game zou ik nemen van die gratis actie van een tijdje terug. Je kan kiezen tussen LOZ: Link Between Worlds, Monster Ultimate 3, Pokemon Draw Academy, Yoshi New Island, Kirby, Mario Golf en Mario Party: Island Tour. Enige spellen dat ik ervaring mee heb is Pokemon en Mario Party, zou daarom graag het Pokemon spel hebben maar ik denk dat het dat niet waard is eigenlijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link between worlds vond ik leuk, maar erg 'makkelijk' als je zelda games gewend bent, de puzzels/bosses zijn too obvious. Monster hunter 3 is leuk, maar de controls zijn wat ruk, wiiU versie is beter(heb ze allebei), je moet er van houden, kan snel vervelen. Pokemon draw, geen idee..., Yoshis new island, op zich wel een leuke game, maar niet spannend (mocht je daar van houden), kirby is altijd leuk, maar nooit echt heeeel moeilijk, heb deze nog niet mogen spelen. mario golf.. het is golf.. dunno.. Mario party is altijd leuk met anderen, alleen nooit zo.. Het is dus afhankelijk van je voorkeuren.. deze LoZ is een leuke instapper mocht je LoZ nog niet echt kennen, Yoshi is laidback gamen, kirby is meer uptempo door levels heen crossen. Monsterhunter is leuk als je er van houd, en de rest is leuk met anderen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit te twijfelen om een WiiU te halen voor naast mijn PS4. Ik wil nog geen Xbone halen tot dat er een nieuwe Gears of War voor uit komt. Maar mijn vraag is dus of het waard is om een WiiU te halen? En zijn de games echt goed? Ik heb in het verleden alleen een GameCube met Mario voetbal gehad dus ik heb geen ervaring met Zelda, Mario en ander Nintendo games. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken meer mensen (SirEpicPigeon op deze community) met dezelfde combi. Hoor van hem dat hij soms blijer is met z'n Wii U dan PS4. Uiteraard hangt het van je interesses af. Kijk op Youtube eens wat filmpjes van de exclusives. Maakt het je geil? Bij mij is de Wii U de enige console die ik van deze generatie bezit en, mede dankzij mijn 3DS, heb ik niet eens vaak het gevoel dat ik iets mis dat ik anders zou spelen. Heb al geen tijd over nu :p Zoald ik al zei, het hangt van je smaak af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...