Ga naar inhoud

Het Nintendo Topic


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haten mensen op de BC bij Nintendo? Heb dit niet echt meegekregen. Lijkt me zeer onterecht. Wii U kan alle Wii-games aan en de 3DS alle DS-games? Mijn PS4 kan niets van PS3 spelen, Xbox One kan niet alle spellen van Xbox 360. Dat Switch geen spellen van Wii U kan afspelen lijkt me logisch. Er is geen disc-ingang, lijkt mij, en er is niet echt een tweede scherm. Zelfde geldt voor 3DS-spellen. Ik heb het niet echt meegekregen, maar kritiek lijkt me nu nogal onterecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn plotselinge enthousiasme voor de 3DS is deels te wijten aan de ijzersterke backlog aan games die, naast de hedendaagse titels, dmv BC speelbaar zijn op de 3DS; je doet een oude DS cartridge in de 3DS en het werkt. Dat is iets wat ik zeer mis op de PS4. Kan niet vatten hoe men daar op tegen is. Remastered uitvoeringen van games is een soortgelijk verhaal, waar ik de kritiek ook niet geheel van begrijp. (Het hele hekel de afgelopen jaren was dan waarschijnlijk ook meer het opvullen van ontbrekende nieuwe titels met een herpakking van een oude titel.)

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Squall hieronder: Wii games zijn gewoon speelbaar op de WiiU. Of bedoel je ook games van vorige gens? 360 games kunnen overigens ook op de One gespeeld worden. Wat ouwe meuk opwarmen betreft, ja dat klopt. Ik zou ook graag meer nieuwe 1st party games willen zien. Snap het wel, het genereert elke gen weer eem aardig gedeelte vd opbrengst. @ Iedereen: is de Switch al te pre-orderen? Ben benieuwd welke vraagprijs gehanteerd wordt namelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Heb zojuist gelukkig nog Breath of the Wild Limited Edition kunnen bestellen bij de Intertoys. :) http://www.intertoys.nl/games/nintendo-switch/nintendo-switch-reserveringen/nintendo-switch-the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild?utm_source=res&utm_medium=email&utm_campaign=reserveringen_mail&cbi=35&cci=2083547

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...