Ga naar inhoud

Opstartproblemen pc na mislukken installeren widows-updates


Boss

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Sinds kort heb ik opstartproblemen met mijn pc. Een kleine poos geleden kreeg ik steeds Windows update-meldingen. Normaal gesproken geen probleem, maar nu wou mijn pc de updates niet installeren. Na het afsluiten van de pc kwam er het normale updates "zoveel van zoveel installeren" scherm. Maar de update blijft hangen bij het installeren van de eerste van velen. Ik had mijn pc overnacht aan gelaten en acht uur later was hij nog niet klaar met het installeren van update 1 van de zoveel. Daardoor moest ik mijn pc uitdoen door de uitknop langdurig in de drukken. Dit heb ik een aantal keer moeten doen, tot de update spontaan verdween. Maar laatst was er weer hetzelfde probleem, updates die niet installeren waardoor de PC uitgeschakeld moet worden door de uitknop in te drukken. Nu heb ik via het configuratiescherm automatisch downloaden en installeren van updates volledig uitgezet, waardoor het probleem met de updates zich in ieder geval niet meer voordoet. Maar nu start mijn pc een stuk slomer op. Normaal gesproken was dit ongeveer 30 tot ik de pc echt kon gebruiken, nu is het minimaal 120 seconden of meer. En als ik uiteindelijk op het bureaublad ben en, bijvoorbeeld, Chrome wil opstarten, dan voert mijn pc die commands soms domweg niet uit. Dan duurt het nog 5 minuten voordat hij überhaupt Chrome wil opstarten. Ook lopen programma's als Steam constant vast. Deze problemen had ik nooit en ik denk dat het komt omdat ik mijn pc meerdere malen moest uitschakelen tijdens het installeren van updates. Mijn specs zijn: Windows 7 - 64bit Samsung 840 EVO 250gb SSD (minimaal 100gb ruimte over) Intel Core i5-2550k @3.4GHz 8gb RAM NVIDIA GeForce GTX 560 Ti Is er iemand hier die hier een oplossing voor heeft of iets dergelijks? Ik heb al op internet gezocht, maar omdat het een vrij specifiek probleem is kan ik geen antwoord vinden. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...