Ga naar inhoud

Het Sony topic


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 266
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wacht gewoon totdat m'n CE van God of War komt. Ik wil de eerste ervaring niet verkloten door het spelen van de demo :) In ander nieuws: gisteren PS+ abonnee geworden en gelijk Sleeping Dogs, Quantum Conundrum, Motorstorm Acopalypse, Vanquish, Uncharted Golden Abyss, Gravity Rush en nog wat games aan kunnen schaffen :) Binnenkort toch maar een Vita kopen dan :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Please voor vita bezitters of toekomstige. Ik zeg het je al vast koop : PERSONA 4 THE GOLDEN. Ik ben normaal niet echt zo van de hele diepe verhalen , maar deze game is zo vet! Kost wel 40 euro, maar ik zit al op 30 uur gameplay ( Ja, dit is waar want dat zie ik bij me save file). Voor de ongelovigen Metacritic: 9,4 gemiddeld BRON: http://www.metacritic.com/game/playstation-vita/persona-4-golden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Boemer : Laat het zo zeggen. Ik ben net thuis, pak uit en direct persona 4 spellen. xD Ik smacht al de hele tijd op werk na de game:D De verhaal lijn, de gameplay en de personages zijn steengoed. En tja ik heb een zwak voor Japanse meisjes ( Al heb ik wel met een nederlands meisje) xD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, niet om te bashen, maar de prijsdrop in Japan is al in werking. Vita heeft meer verkocht dan de Wii U ( Die toch elke keer boven aanstaat.... Maar wel zielig) .. Maar wel heel kut want de WIi U mag ook wel wat liefde krijgen. Ik verwacht als deze een prijsdrop krijgt en een nieuwe zelda het helemaal gaat goedkomen ( Sorry beetje ongepast om in dit topic over ninty te hebben , maar het was ff vergelijkings materiaal dat het ietsje beter gaat)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je beter de game zelf kopen, dit gratis multiplayer is maar tot een level 15 cap. Verder gaan levelen kost 10 euries, co op moet je ook kopen en je heb niet eens de singleplayer. Wel goede reclame voor sony want mensen gaan de game toch spelen en vragen zich af of de game vet is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.pushsquare.com/news/2013/03/price_cut_prompts_playstation_vita_sell_outs_in_japan Vita raakt uitverkocht in Japan door price drop. @Baronbonk was jij helderziend ofzo? Volgens mij heb jij van het begin al om een pricedrop geschreeuwd en vóila
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...