Ga naar inhoud

Het Sony topic


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 266
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat de ps4 400 euro gaat kosten. Games zullen wel duur zijn wat bonk al eerder zei maar toch verwacht ik wel dat je ze op het interweb wel voor 40/50 euro kan krijgen ipv 70 (wat ik absurd vind). Wat nog een knelpunt wordt is de nieuwe controller, geweldig ding maar hij lijkt me wel duurder dan de oude dualschock 3 ivm die touchpad. Ik hoop dat de controller 60 euro blijft of dat er een bundel komt met bijv 2 controllers en killzone voor 450/500 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://m.uk.ign.com/articles/2013/02/21/sony-details-playstation-4-processing-specs-dualshock-4-and-eye Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in gedetaileerde specs. Alert: Hardware lover Ik ben erg blij met de kant waar Sony naartoe gaat qua systeem. De "Jaguar" chip heeft namelijk een heleboel potentie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sony presentatie werd ik zeer blij van. Ze hebben alle kritiek opgelost die ze bij de PS3 hadden. - Ingewikkelde infrastructuur om te ontwikkelen , meer Def friendly? Check, zelfs heel def friendly omdat dat ding eigenlijk een PC is met een betere OS die niet keiveel ruimte inneemt. Verder het gebruik van Unified 8 GB DDR5 ram is ballen veel. Als ik me goed herinner is 8GB unified DDR5 RAM zelfs nog niet aanwezig bij veel pctjes. ( DDR3 meestal) - Het sociale gedoe was vaak een punt van kritiek op de PS3. Geen voice chat ( Rooms of whatever de kritiek was) Dit hebben ze goed gejat bij de xbox. Betere sociale diensten zijn nodig ! Mij lijkt het super om met jou tegelijk te ouwehoeren, maar als ik niet verder kom in een game dat jij me kan helpen door het spel over te nemen:) of potion te sturen. Die fucked up Firmware updates of het downloaden van software was gewoon verschrikkelijk bij de PS3. Het antwoord van SONY alles op de achtergrond downloaden , maar gewoon lekker verder gamen. Geen demo's downloaden , maar gewoon spelen net als met steam:D Kan wel doorratelen. EN ja de wii U :( Heb hem nu paar weekjes en ben zeer tevreden , maar zoals hoe online geregeld is en die update van 2 uur lang ( Are you kidding me Ninty ik heb 120 mb per seconde...) .. Dan krijg ik het gevoel of Nintendo altijd achter de feiten aanloopt. Game tijd is speciale tijd omdat het beperkt is. Tijd is maar 1 keer uittegeven en elke seconde/minuut telt als je een fulltime baan en studeert en maar beperkte vrijetijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...