Ga naar inhoud

CdAB 8 [VIII] Discrimineren is zilver, racisme is goud.


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik moest lachen toen ik dit weer terug las: http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/mogen-wij-voorstellen-de-nieuwe-moderators/ WAT BEN IK BLIJ MET ZULKE ACTIEVE EN OH ZO GOEDE MODERATORS VAN PU.NL Oké, een paar zie ik wel eens verschijnen, hooguit 4 van de 10. Maar like seriously, sommige zijn al 2-4 maanden inactief...?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een universeel programma waarmee je je game tijden + achievements/trophies bij kunt houden. Je voert je Steam in, je Xbox live naam, je PSN of Wii naam en alles word bij gehouden. Je kunt ook een app downloaden voor op den PC die (imo) niet veel geheugen gebruikt maar wel al je tijden bijhoudt voor de PC. Met die PC app heb je al je vrienden van alle netwerken bij elkaar in één programma. Op de site kun je dan weer je game uren vergelijken met mensen van de rest van de wereld/vrienden of discussies voeren met communities die een Facebook opzet kennen (maar niet zo druk gebruikt worden, wat wel fijn is). Ook kun je je Xfire uren importeren als je daar gebruik van hebt gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...