Ga naar inhoud

CdAB 64 [LXIV] Zoals het forum op Internet Explorer post post het nergens


k1ng

Aanbevolen berichten

Ik ren het ziekenhuis binnen. Ik vlucht de trap op, want de lift gaat me te langzaam. Kamer 34…35…36…37. Ik wacht even voor de deur totdat de artsen en de verpleegsters weg zijn. Ik loop de kamer in. ‘Julia’ zeg ik en ik ga naast haar zitten op het bed. Ik pak haar handen beet en streel haar armen. Haar ogen bewegen en haar handen geven een soort schokjes. Ik geef haar een kus en dan gaan haar ogen open. Ze kijkt me met vol bewondering aan en dan lacht ze. Een jaar later … Het is vandaag precies een jaar gelden dat Julia uit haar coma is ontwaakt. Het is een zware tijd geweest. ‘Wat neem jij als dessert?’ vraagt Rick. ‘uhm, ik zit te twijfelen tussen de cheesecake en de appeltaart’ antwoord ik. Als ik weer opkijk zit Rick naast me op zijn knieën. Ik sla mijn hand voor mijn mond. ‘Julia, wil je met me trouwen?’vraagt hij. Ik antwoord ‘ja’ en vervolgens begint iedereen in het restaurant te klappen

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alles om me heen is wit, geen kleur van de bomen of van het gras is meer te zien. Ik houd van de natuur, vooral hier tussen al die bergen. Er gaat geen winter voorbij zonder dat ik op wintersport ga. Het is een soort verslaving waar je het hele jaar naar uit kijkt. Ik adem de frisse lucht diep in. Ik ga in de sneeuw zitten en doe mijn ski’s aan. Ik zie Rick vanuit mijn ooghoeken de skilift uitspringen. Rick is meer van het snowboarden, hij heeft het me wel een keer geprobeerd te leren, maar dat was niet zo’n groot succes. De zon begint volop te schijnen. Zo sexy de manier waarop hij de piste af gaat, elke keer weer krijg ik kriebels in mijn buik als ik zijn lichaam zie. Ik zet mijn bril op en volg hem de piste af. Winter 2009. Het is kerstavond, ik ben onderweg naar mijn ouders om samen met ze te gaan eten. Voor mijn idee is het nog nooit zo donker geweest. Ik had deze avond graag met jou willen zijn, samen op de bank onder een dekentje met warme chocolademelk. Of samen dansen tot diep in de nacht op goede muziek. Jammer genoeg gaat dat niet. Gisteravond ben ik weer de hele avond bij haar geweest. Volgens de dokter moest ik tegen haar gaan praten, de kans dat ze wakker wordt is dan groter. Ik heb van alles verteld en voorgelezen uit haar lievelingsboek. Volgens mij vond ze het wel fijn dat ik dat deed. Ik gooi zover als ik kan de stok het hoge gras in. De hond rent er als een wilde achteraan, hij pakt de stok in zijn bek en brengt hem dan weer rustig naar me toe. Ik ruik de geur van de lente, de geur van de bloemen die weer beginnen te bloeien. En het geluid van de vogels s’ochtends als je wakker wordt. De lente is mijn favoriete seizoen, voor mij voelt het na de winter als een frisse nieuwe start. We lopen verder. Ik zie twee oude mensen op een bankje zitten. Wat lijkt me dat heerlijk om zo oud te worden, ik zou later niets liever willen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...