Ga naar inhoud

Hoe viert de Pumunnity Sinterklaas?


SirEpicPigeon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vrijdagavond vier ik Sinterklaas mij mijn nichtje thuis samen met de rest van de familie, tenminste als ik mij tegen die tijd een stuk beter voel als dat ik mij nu voel, want ik voel mij nog redelijk beroerd(zodra de ibuprofen uitgewerkt is voel ik mij zwaar klote)... ziek zijn is klote!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag ga ik hier met huisgenoten gourmetten en daarna gaan we aan de surprises. Ook ik moest een surprise maken natuurlijk. Helaas ben ik behoorlijk slecht met gedichten maken maar gelukkig heb ik daar een oplossing voor.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst mogen de kinderen de cadeautjes uitpakken, wat twee spatels zal bevatten. Papa wordt vervolgens langdurig verwend en daarna krijgen de kinderen alsnog slaag met de zojuist verkregen spatels, want papa neemt nooit genoegen met wat hij krijgt. Ik heb al zin in kerst!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cadeaus voor de kinderen: Schuimrubberen zwaard peuter piano tyfus ding dat geluid maakt kwijl kroel doekje opblaasding zonder doel of functie voor baby's handdoek voor baby's Batman Duplo set Ridder Duplo setje auto dingus Duplo set speeltafel met stoelen voor 2 jarigen toet toet auto politie uitrusting set (handboeien verdwijnen naar slaapkamer papa en mama) Tablet voor die 2 jarige (echt een belachelijk cadeau voor een peuter, maar mama wilde niet dat haar telefoon werd gebruikt door die knul voor spelletjes te downloaden die geld kosten, nee een tablet is dan de oplossing :S) afschietautotjes Cadeau voor papa: chocolade letter wheeeew Ook leuk: Elk jaar komt de Sint met 2 Pieten langs (gewoon 3 mafketels van mijn pa's voetbalclub) helemaal zwaar bezopen. Dit jaar liet de Sint mijn 1 jarige neefie van zijn schoot af pleuren met zijn hoofd op de tegels van de woonkamer. Oeps Sint????!?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...