Ga naar inhoud

Unreal Tournament '99


pdw1987

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Mijn hemel waarom zie ik dit topic nu pas? Ik heb UT grijsgespeeld, speel het af en toe nog wel. Niet in clanverband, zo goed ben ik nooit geweest, maar op LANparties met vrienden gaan er altijd nog wel een paar uur op aan UT. UT2k3 en 2k4 vonden we unaniem helemaal niks, veel te veel gericht op afstand. UT3 werd eindelijk weer lekker up close and personal. UT blijft vet, ik hoop eigenlijk dat Epic binnenkort weer met een nieuwe komt... Zal vast ook wel, wanneer UEngine 4 echt af is :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je UT daadwerkelijk grijs hebt gespeeld dan denk ik dat je ook zeker wel in een clan thuis was geweest. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat een hoop clans een bij elkaar geraapt zooitje zijn die het woord "team" nog niet snappen al was het op hun voorhoofd gedrukt. Dit klinkt arrogant, echter zijn er clans geweest die ik bijna single-handed zonder hulp kon verslaan, heb het hier dus over 5 tegen 1. Ik mis UT en de community en ik zou het dolgraag weer een keer tegen iemand spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ooit gespeeld, letterlijk toen ik 5 was, en de resultaten waren natuurlijk.... slecht. Het lijkt wel echt een game waar je echt veel plezier aan kunt hebben. Zelf heb ik dat met Red Faction 2 gehad, uit 2004 ofzo maar het ziet er belabbert uit eigenlijk. In dat spel was multiplayer altijd zo hectisch met zowat 200 explosies per minuut! Enfin, dit wilde ik even kwijt want het leek mij dat dat hier wel kon!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...