Reb3nga Geplaatst: 26 april 2018 Delen Geplaatst: 26 april 2018 The Defiant Ones Heel vette docu die de levens van Jimmy Iovine en Dr. Dre bijna als een film weergeeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tadashi-SAS Geplaatst: 1 mei 2018 Delen Geplaatst: 1 mei 2018 apocalypse world war 1, interessante docu met ingekleurde beelden uit die tijd als je van warhistory houdt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 1 mei 2018 Delen Geplaatst: 1 mei 2018 Manmanman wat vet idd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Avicii True Stories was mijn laatste Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 mei 2018 Delen Geplaatst: 17 mei 2018 Bezig met wild wild country, leuk alleen sheela is kreeften irritant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 The Vietnam War (2017) van documaker Ken Burns gedownload, 10 afleveringen van pakweg 17 uur. Kan ik mijn geringe kennis over Vietnam verder verrijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Apocalypse WW1 Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik zowat niets (meer) wist van deze oorlog. Dikke prima hoor, deze docu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 3 juni 2018 Delen Geplaatst: 3 juni 2018 Zojuist Evil Genius gebinget. Bizar verhaal! Ga erna Wild Wild Country kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 5 juni 2018 Delen Geplaatst: 5 juni 2018 13 november, over de aanslagen in Frankrijk. Had er al heel veel over gezien/gelezen maar toch heeft deze docu waanzinnige verhalen.. de rillingen lopen je af en toe over het lijf. En ook geen koekenbakkers die aan het woord komen, onder andere Hollande en hoofd politie etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 juni 2018 Delen Geplaatst: 6 juni 2018 >Zojuist Evil Genius gebinget. Bizar verhaal! Dank voor de tip, echt geweldig deze! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korporaal Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Evil genius is echt wel veel bizarderederder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korporaal Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Ja hallo heb 2 afleveringen gekeken maar kon het bizarre nog niet ontdekken!! Ga vanavond verder, over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 >Wild Wild Country is veel bizarderder. Ik wil het meemaken hoor, maar wat is er precies zo bizar aan het verhaal ? Is gewoon gekke sekte toch ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 November 13, Attack On Paris. Indrukwekkend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 26 juli 2018 Delen Geplaatst: 26 juli 2018 Vietnam Erg interessant om de hele voorgeschiedenis te zien. Duidelijk beeld van alle betrokken partijen. Ik krijg hier wel een paar avondjes mee om hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Voor de jaren 80-boys hier; The Power of Grayskull docu op Netflix is te gek! Het hele creatieve proces en het ontstaan van de (DC) comics reeks tot aan de tekenfilmserie die Filmation maakte over He-Man, fucking vet om dat te zien. Kleine kanttekening: als je er vroeger niet mee speelde zul je het iets minder interessant vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 4 september 2018 Delen Geplaatst: 4 september 2018 Die van Ken Burns? Is inderdaad heel goed. Wist al wel wat van Vietnam maar niet dat de corruptie en incompetentie binnen het Zuid Vietnamese kamp zo'n grote rol speelde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 4 september 2018 Delen Geplaatst: 4 september 2018 Forks over Knives Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 4 september 2018 Delen Geplaatst: 4 september 2018 Forts over nites Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 4 september 2018 Delen Geplaatst: 4 september 2018 Yep, die ja. Zoveel facetten die aan bod komen in deze docu die ik nog nooit gezien had. Echt verbijsterend op sommige punten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Prachtige serie, ja. Daarvoor was ik enigszins bekend met Vietnam, de oorlog in een voormalig Franse kolonie waar de VS verloor, een oorlog met communisten onder Ho Chi Minh, er was een Zuid-Korea, en ik had een algemeen beeld van de soldaten en het wapentuig vanwege films zoals Apocalypse Now, Full Metal Jacket, Platoon of een game als Battlefield Vietnam. Maar het is mooi om het hele verhaal duidelijk te krijgen, die oorlog is toch fascinerend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Senna Fascinerende documentaire over een van de allergrootste coureurs aller tijden. Misschien niet helemaal kritisch (Senna kon een hele nare lul zijn), maar nog steeds een van de belangrijkste verhalen in autosport en sowieso verplichte kost voor iedereen die zich F1 fan noemt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Plak er gelijk Williams en Rush achteraan voor de Netflix F1 special. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 20 oktober 2018 Delen Geplaatst: 20 oktober 2018 Voetbal is oorlog. Kut keeper! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 oktober 2018 Delen Geplaatst: 20 oktober 2018 Chef's Table: verstand op 0 en kijken naar het prachtigste eten op aarde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.