Ga naar inhoud

Kingdom Hearts Topic


RemedyRaccoon

Aanbevolen berichten

http://orig09.deviantart.net/2b12/f/2014/175/6/a/kingdom_hearts_timeline__2002___2015__by_danchaos1-d7nsal1.jpg Dit is de volgorde van het verhaal. http://2012fallcomm1061cc.pbworks.com/f/KH%20Final%20TL.jpg Dit is de volgorde van de release date van de games. Dus ik zou niet de volgorde spelen van de verhaal timeline, omdat je eigenlijk eerst deel 1 moet kennen voor Birth by Sleep. Dus speel het uit op de volgorde waarop de spellen zijn uitgekomen. Dus: KH1 Final Mix > Re:Chain of Memories > KH2 Final Mix > HD Cutscenes 358/2 Days > Birth by Sleep Final Mix > Re:Coded HD Cutscenes. Dit zijn alle spellen die in de 1.5 en 2.5 Re:MIXes zitten. Houd er wel rekening mee dat de gameplay van sommige tussendelen erg kunnen verschillen. Zo speel je Re:Chain of Memories veel anders dan de hoofddelen zoals 1 & 2. Ik ben groot fan van Kingdom Hearts, maar vind Re:Chain of Memories echt niks aan. Ik raad je aan om het wel te proberen na deel 1, maar als je het niks vindt (zoals ik) kan je ook gewoon de cutscenes opzoeken op YouTube voor het verhaal. Kwalitatief zijn KH1 en KH2 veel beter dan de rest naar mijn mening en zijn dit de enige delen die echt een plekje in mijn hart hebben. De meeste tussendelen zijn ook wel leuk maar zijn vooral belangrijk voor het verhaal. Speel het dus maar uit op de volgorde zoals hier staat. Natuurlijk vraag je je af wat 2.8 gaat bieden, hieronder extra informatie: - Dream Drop Distance (HD) komt vóór KH3, dus na Re:Coded. - Unchained X is een prologue vóór Birth by Sleep. - Birth by Sleep 0.2 is een (klein) vervolg op Birth by Sleep en speelt zich ook af vóór KH3. Dus de volgorde van deze games kun je zelf uitkiezen, ik zou gewoon DDD > Unchained X > BBS0.2 doen, en dan uiteindelijk KH3. Kunnen alle tussendelen je niks boeien en pakken alleen de hoofddelen jou? Speel dan gewoon KH1 en KH2 uit en zoek op YouTube/internet de cutscenes/informatie van de tussendelen. Zelf vond ik Birth by Sleep erg tof, maar smaken verschillen. Extra informatie: -Final Mix staat als een soort complete edition. De Final Mix edities waren voorheen exclusief voor Japan en bevatten extra content zoals nieuwe items, attacks, cutscenes, boss battles, etc. -Re:Chain of Memories en Re:Coded zijn remakes van Chain of Memories en Coded. Chain of Memories is voor de GameBoy Advance uitgekomen, en de remake is voor de PS2. Coded kwam uit als een mobile game voor Japan en Re:Coded is uitgekomen voor de NDS. Zo hoef je dus niet de originele Chain of Memories / Coded te spelen, maar gewoon de "Re: versies" die in 1.5 en 2.5 zitten. Hopelijk ben je nu een beetje bij, mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...