Ga naar inhoud

Wat voor een headset?


BoemerHD

Aanbevolen berichten

Hallo PUmmunity! Sinds ik mijn nieuwe computer heb, heb ik een goedkoop headsetje erbij gekocht. Oké, leuk ding. Werkt gewoon goed, enzovoort. Maar nu dat ding een beetje stuk aan het gaan is, ben ik toch van plan een nieuwe te kopen. Helaas heb ik helemaal geen verstand van Headsets. Dus, ik vroeg me af of iemand van de PUmmunity mij kon helpen, naar het zoeken van een headset. (; Ik hoop er zo lang mee te doen. En het is voor me computer, voor extra verduidelijking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou als ik jou was ook iets van een prijsindicatie erbij schrijven, immers kan ik zeggen dat de Astro A50's beesten zijn, maar dat is alleen als je meer dan 200 euro ervoor wilt neertellen. Voor 125 heb je Razer Megalodon's, waarvan ik kan zeggen dat ze zeker het geld waard zijn, en dat ze erg lekker zitten. Ook de Triton PC510's (moet je er alleen wel van die zachte earpads bij kopen) zitten erg comfortabel, en de microfoon is iets beter qua geluidsonderdrukking dan de Megalodon. Deze kosten 100 euro, 115 inclusief nieuwe pads.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Turtle Beach X12, zeer goede headset! -Zit lekker, al worden je oren wel rood naar zo'n uurtje gamen. -Microfoon van goede kwaliteit. -Geluid van goede kwaliteit. -Geluid/microfoon regeling en een 'Bass Boost'. -Niet al te zwaar qua gewicht. -Mooi design. -Goedkoop, het koste maar 56 euro (bij de Dixons). Het heeft wel lange bedrading, zo'n 3 á 4 meter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een headset is een vaak eenmalige investering. Als je dan iets koopt zorg dan dat het gene wat je koopt ook al op de toekomst voorbereid is. Dat het dan wat duurder is maakt niet uit omdat je niet elk jaar een nieuwe hoeft te kopen. Wil je het goed doen, koop dan een dikke 7.1 headset met een vette geluidskaart. Zelf was ik enorm onder de indruk van de Razer Tiamat. http://www.razerzone.com/store/razer-tiamat-71 Moet je wel een 7.1 geluidskaart voor hebben. Geloof mij, als je deze headset eenmaal hebt gehoord met een vette game met goed geluid, dan wil je daarna nooit meer wat anders. Als het nou echt veel te duur is of je geeft nou eenmaal niet zoveel om het geluid dan zou ik zeker voor iets dat goedkoper is kijken. Maar ja als je nog even wilt wachten en het niet erg vind om er even voor te sparen, dan raad ik je aan om te investeren in een headset van hoge kwaliteit. Dit advies komt overigens wel van een persoon die zelf rustig 200 euro of meer voor een goede koptelefoon betaald. Als je van goed geluid houd is dat het echt waard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb op moment 5.1 geluidskaart. Overigens lijkt die headset me helemaal niet lekker zitten, maar daar kan ik niet over oordelen want ik heb hem niet gevoeld. Het probleem bij mij met headsets zijn dat het draadje te snel kapot gaat (ik hoor niks meer aan links/rechts). Hoe voorzichtig ik er ook mee doe. Overigens hoop ik er ook zo lang mogelijk mee te doen. Maar bedankt voor de hulp (;
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik momenteel als vervanger de SteelSeries H3, een headset die een goede 30,- € kost , uitschuifbare mic heeft (draait echter wel en beetje moeilijk), is compact in elkaar te klappen (ik neem hem overal mee naartoe, dus dat is wel zo fijn) sluit redelijk goed af rond de oren en voelt niet hard of drukkend aan, en geeft gewoon goed geluid. Als je meer budget hebt zou ik voor een wat duurdere gaan van SteelSeries, Razer of Creative ofzo. Maar als relatief goedkope vervanging heeft ie me positief verrast (ik had hem trouwens al een tijdje maar hij werd omdat ik een betere had door men zus gebruikt. Na Anderhalf jaar werkt hij in ieder geval nog perfect)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist het draadloze heeft mij ervan weerhouden die te kopen eerlijk gezegd; juist met draadloze dingen gebeurd het mij verdomd snel dat de batterijen lui worden en nog maar 10 minuten meegaan, en mede daarom koop ik het daarom niet. De Razer Mamba kwam met een USB kabel om dit te voorkomen, wat voor mij ideaal was, maar aangezien de Chimaera een dockingstation heeft gaat dat nogal lastig...:l
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
hoi, ik ben van plan binnenkort een headset te kopen maar heb er geen verstand van dus hopelijk kunnen jullie me helpen. Mijn eisen: -Headset voor PS3/PC/laptop -Tussen 50-80 euro (desnoods 100) -Moet minstens een jaar mee kunnen gaan -Moet lekker comfortabel zitten -Niet te zwaar -Goede mic. en geluid Hopelijk hebben jullie hierbij voldoende info om me te helpen;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste uiteraard zijn Dolby headsets. Maar dan kun je al snel tussen de 100 en 200 euro neerleggen. Turtle Beach heeft fijne headsets. Heb zelf op mijn pc een Turtle Beach Earforce x12 (voor xbox360) maar dat geluid is gewoon geweldig. Bass kun je aanpassen. Hmm heerlijk gewoon. die koste maar 60. Maargoed tis wat je zelf wil. De Earforce Sierra kost bijvoorbeeld 288. Das de BO2 headset met 5.1 dolby
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...