Ga naar inhoud

Second PU meeting


littedemon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 289
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn ideale pu meeting: Om 14:00 vertrekken we vanaf centraal station om vervolgens 15 minuten later terug te keren omdat iemand iets heeft laten liggen. Dit laat de schuldige weten door achteraan te lopen en zomaar om te draaien richting de plek waar we vertrokken zijn. om 14:30 gaan we kennis maken in een internetcafé, je logt allemaal in op je gebruiker en maakt een nieuw topic aan, dit doen we tot aan 18:00. Dan gaan we op weg naar een eetgelegenheid, uitgekozen omdat het voldeed aan onze meest essentiële eisen, waaronder een wifi-verbinding. Hier laten we het meest verlegen en jongste lid van de groep bestellen voor iedereen, waardoor het wel fout moet gaan en niemand krijgt wat hij eigenlijk zou willen. Om te voorkomen dat mensen oogcontact moeten maken halen we tijdens het eten onze mobieltjes tevoorschijn om in te loggen en de gesprekken voort te zetten. We vervolgen onze weg naar de bowling, met wifi, uiteraard. Ook tijdens het bowlen dienen we ons te houden aan de gedragscode dat elke vorm van communiceren die niet via een internetverbinding loopt strikt verboden is. Zelfs een moment van vreugde na het gooien van een strike is enkel toegestaan in de vorm van een zielloze blik richting de groep, zonder daadwerkelijk iemand aan te kijken, gevolgd door een korte opmerking in het striketopic, dat geopend zal zijn tijdens het bowlen. We sluiten de avond af door zomaar te vertrekken richting je eigen verblijfplaats, zonder dit te melden aan de groep. Dit dien je pas te melden wanneer je ook daadwerkelijk thuis bent aangekomen, zodat men 3 uur later begrijpt dat je bent vertrokken. Al liggend in bed kun je nog even peinzen over waarom de avond meh was, ondanks de gedragscode en besluiten dat het nu eenmaal lag aan Eindhoven. Terwijl we ook in Breda of Barcelona hadden kunnen zitten, wat zou dat kawaii zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Triple post upcoming: Heb me ook aangemeld. Ben er vanuit gegaan dat ik bij de middagactiviteit en het eten ben, maar dat hangt ook samen met de begintijd(en), aangezien ik moet proberen op vrijdagmiddag 80+ km vanuit mijn werk die kant op te komen. Na het eten haak ik naar alle waarschijnlijkheid af om naar een housewarming te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bericht is alleen voor de mensen die ingeschreven staan. De inschrijving is gesloten. De winnaar is het bowlen geworden. Daarom wil ik voorstellen dat we voor dit arrangement gaan: Bowlen + steen grillen op 1 locatie: Woensel Bowling XL. Dit is een arrangement €26 p.p. 1 uur bowlen en onbeperkt steengrillen ex. drankjes. €30 p.p. 2 uur bowlen en onbeperkt steen grillen ex. drankjes. Note: prijs qua drankjes vallen mee, 6 verschillende soorten vlees en een uitgebreide salade en fruit bar. Om aan te sluiten na het bowlen kost je dan wel gewoon 26/30 euro, helaas. Graag hoor ik het als iemand om gegronde redenen het hier niet mee eens is. Ik ga de komende dagen eventjes een lijstje maken van wie er komt en hoe laat. Om eventueel gedoe met de reservering te voorkomen zal ik iedereen een berichtje sturen. Jullie zouden mij natuurlijk enorm helpen als jullie uit jezelf mij een berichtje sturen ter bevestiging dat je komt en hoe laat je er bent. Bij voorbaat dank. Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...