Ga naar inhoud

Second PU meeting


littedemon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 289
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>ik ben benieuwd hoeveel mensen er naar Groningen of Hoogeveen zouden komen. Lol ik zou ook niet naar Hoogeveen gaan, saaiste stad in Nl. Maar Eindhoven is wel erg ver voor mij bijv. Ik heb geen zin om 6 uur in de trein voor zoiets te zitten. Ik zeik verder daar ook niet over want ik verwacht ook niet dat jullie rekening daar mee houden

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NIEUWS UPDATE! Er is een optie bij gekomen voor het avond eten. We kunnen namelijk ook gaan steengrillen. Aangezien uit de enquête blijkt dat veel mensen toch willen bowlen zijn we (Reudie en ik) op het idee gekomen om te gaan steengrillen en bowlen. Steengrillen (drank exclusief) en 2 uur bowlen kost 29,50 pp. De optie voor wokken staat ook nog en kost op zichzelf 28,50 pp (inclusief bier). Lasergamen zelf kost 9,- pp. Dit zijn momenteel de opties. Reageer a.u.b. wat jullie voorkeur heeft. Als jullie zelf nog ideeën hebben om iets te gaan doen horen we het natuurlijk graag. Als er nog allergieën zijn of andere dingen waar rekening mee gediend gehouden te worden hoor ik het graag via een pm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wacht, dit zijn dus de opties. Omdat het bowlen in Woensel ligt en het wokken in Stratum leek het ons makkelijker om het op 1 plek te houden en daarna los van alles wat te drinken op Stratum, de volgende combinaties met prijzen; Bowlen + steen grillen op 1 locatie: Woensel Bowling XL. Dit is een arrangement €26 p.p. 1 uur bowlen en onbeperkt steengrillen ex. drankjes. €30 p.p. 2 uur bowlen en onbeperkt steen grillen ex. drankjes. Note: prijs qua drankjes vallen mee, 6 verschillende soorten vlees en een uitgebreide salade en fruit bar. Om aan te sluiten na het bowlen kost je dan wel gewoon 26/30 euro, helaas. Bowlen + wokken 2 locaties: Woensel bowling XL & Wiro Wok Stratum. €25 euro per baan om te bowlen 1 uur max 6 pers dacht ik. €28,50 twee en een half uur onbeperkt eten en drinken bij Wiro Wok. Note: locaties liggen ongeveer 30 tot 40 minuten van elkaar af met het OV, die kosten zullen dus extra zijn voor de mensen zonder studenten OV. Sowieso even uitzoeken wie er met de auto komt ivm carpoolen om de kosten te drukken. Ik zelf ben nog nooit bij Wiro Wok geweest, hoor dat het eten goed is max 2 stukken vlees/vis per persoon op de plaat en het personeel is blijkbaar niet zo vriendelijk. Lasergamen/poolen + wokken 2 locaties: Laser Quest Stratumseind en Wiro Wok. €9 euro p.p. per kwartier om te lasergamen. €28,50 twee en n half uur wokken onbeperkt eten en drinken bij Wiro wok. Note: locaties liggen redelijk dicht bij elkaar. In het gebouw van Laserquest is ook een poolzaal die je kunt gebruiken voor 9 euro per uur, stuk of 5 tafels staan er. Voordeel; we staan eigenlijk al ditect op stratumseind om daar daarna wat te drinken. Bovenstaande opties hebben Littedemon en ik kunnen vinden die de kosten niet al te hoog maken. Natuurlijk kunnen we bijvoorbeeld ook eerst eten en dan een activiteit doen. Laat het hier even weten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiterste? Dat valt best mee, vanaf centraal station Eindhoven is het 15 minuten met de bus naar het Bowling centrum, en hij stopt er bijna voor de deur. Wiro wok heeft ook een bushalte voor het restaurant en stratumseind is vanaf het centraal station 5 minuten lopen en midden op stratumseind zit het laser questen, dus qua afstanden naar elke locatie valt het wel mee. Bowlen > wokken is het langste qua reizen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...