Ga naar inhoud

Retro Video Game Verzamelingen


Dr.Retro

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zag toevallig vandaag wat advertenties van hem op MP staan. De Rus heeft gelijk, het is echt een oplichter. De prijzen die hij vraagt zijn zelfs boven het maximum. Als ik alles van mijn verzameling voor zulke bedragen kon verkopen was het bij elkaar wel een ton waard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...
Heb inmiddels een hele fijne Gamecube collectie bij elkaar verzameld, nog een paar titels en dan heb ik alle must have titels in mijn bezit: 1080 Avalanche Battalion Wars The Legend of Zelda The Wind waker Mario Kart Double Dash Mario Power Tennis Metroid Prime Metroid Prime 2 Echoes Soul Calibur 2 Star Wars The Clone Wars Star Wars Rogue Leader Star Wars Rebel Strike Starfox Adventures Super Smash Bros Melee Super Mario Sunshine Viewtiful Joe Warioworld WaveRace Blue Storm Nog op verlang lijstje: Luigi's Mansion F-zero GX Ikaruga Warioware Super Smash Football
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Mijn Nintendo 64 collectie begint mooie vorm te krijgen. automobili lambo Banjo Kazooie cruis'n world diddy kong racing donkey kong 64 excitebike 64 F-zero x fifa 99 goldeneye Jet force gemini lego racers Lylat wars magical tetris challenge mario kart 64 Mario Tennis perfect dark pilotwings 64 pokemon snap pokemon stadium rampage 2 rayman 2 space station silicon valley star wars racer Star Wars rogue Squadron super mario 64 top gear rally wailalae country club waverace 64 wetrix world cup 98 Nog op verlanglijstje: Super Smash Bros Mario Party Killer Instinct Gold Zelda Ocarina of Time
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...