amileeuwtje Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Hallo, Hebben jullie dat ook dat als je een tijdje met je ps4 controller speelt dat ie het niet meer goed doet en vast loopt. Echt hinderlijk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Nee, want dat is een goed teken wou je zeggen. Rammelen van controllers verwijst vaak naar dat er interne schade is, iets dat kapot is of afgebroken en dat rammelt dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PowerUnlimiteddy Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Wat heeft dat ermee te maken? En nee gadverdamme. Ik heb al sinds dat ik uit mijn moeder kroop een afschuwelijk rot hekel aan Ajax en eigenlijk heel 020. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Teddy is een echte NEC supporter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 HEE ROAN ANDRRS GA JE EVEN WEG UIT DIT TOPIC MET JE NEGATIEVE OPMERKINGEN OVRR DE PS4 VIEZE XBOX FANBOY! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 HE DIT IS GEWOON KENNIS JA, TOEVALLIG KOMT HET VAKER VOOR BIJ DUALSHOCKS MAAR DAT IS NIET MIJN SCHULD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PowerUnlimiteddy Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 lol Ik snap nu dat over Ajax pas. Maar nee, Feyenoorder en Rotterdammer it is. Ik kan echt geen genoeg krijgen van die prachtige stad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.